Blackie’den Sıradışı Olması Gereken Ama Sıradan Olan Güncel

Başlıktanda anlaşıldığı gibi bu güncelin benim acayip ve sıra dışı yaz tatilimi anlatması gerekiyordu ama ortada öyle bir yaz tatili yok denize bile gitmedim 😑 bütün günüm uyumak kalkmak anime izleyip manga okumakla geçiyor edite bile üşeniyorum ve jet hızıyla bölümleri yetiştiren çevirmenim Komflag’ı gördükçe editten kaçmak için yatağımın altına saklanasım geliyor 😂
http://giphy.com/gifs/creepy-xpost-bed-mjYoIACqOla0w
aslında güncelde yazıcak o kadar çok bişeyim yok baktım eva-sanın dükkan dolu bende psy-sanın kiralama dükkanını görüp “ne zamandır güncel yazmıyorum bi kerecikten bişey olmaz ” dedim kendi kendime ve kendimi burada buldum😀 şimdi benim hayatıma gelirsek öhöm şu sıralar 4-5 tane animeyi bir arada izliyorum neden böyle bir şey yapıyorum onuda bilmiyorum gerçi😀 bu kadar anime yetmezmiş gibi birde üstüne editörümüz Kingnakama beni kandırıp tokyo ghoule yeniden başlattı😀 sonrada neden bu Blackie edite üşeniyor neden discorda gelmiyor diyorlar 😢

( seni pis güneş kandayla aramızdan çekil😠 yüzünü bir türlü göremedim)
discord demişken üyelerimizin sık sık bahsettiği sizinle sohbet etmek için kurduğu sohbet odası varya ben orayı yeni keşfettim 😂 aslında ekibimizin sohbet odasıyla o odayı aynı sanıyordum bende diyorum niye kimse sohbete gelmiyor😀 Tonii de olmasa ben o odayı bi yüz sene daha keşfedemezdim😀

şu sıralar ekibimize pek çok yeni üye katılıyor benim gibi sık sık discorda girmeyen biri için gündemde kalmak zor oluyor aslında balık hafızalıysan bu dahada kötü😀 artık hayal bana antik çağlardan kalma diyor😀 yalnız işin ilginç yanı katılan üyelerin çoğunluğu çevirmen ve erkek😀 anlamıyorum edit göz mü korkutuyor😀 ediörler gelin gelin sizi yemeyiz 😈pardon melek emojisi olcaktı o😇 dur şurayada asosyalliğimi anlatan bi resim atayım😀 yukarda da gördüğünüz gibi hayal kurmayı çook severim😀 birde son olarak evimize geçen gün kapkara bir misafir geldi😀

çok tatlıydı yaa😍 tabii hemen isim bulma çabalarına girdik nickimden ve kedinin renginden dolayı ben black dedim tabii kimse beni takmadı😛 sonunda şeker ismini koydular bende şeker ne be diyip böcük diye sesleniyordum fakat babamın yoğun istekleri üzerine bu misafirimiz erkenden yollandı L zalim dünyaaa neyse ben gidiyim artık çünkü o aşağıdaki değerli mi değerli bölümcüklerimizi sizinle baş başa bırakma vakti geldi 👇(reklam gibi olmasında aksiyon seviyorsanız Green Worldze bakın derim okursanızda yorum yapmayı unutmayın unutmayın ki bu mangaları sizin değerli yorumlarıız için çevirip editliyoruz :D)

Bölümler:

Nazo no Kanojo X OneShot 
Çevirmen: Sawako Editör: KingNakama

Ojousama wa Oyomesama Bölüm 12
Çevirmen: Guiltyangel Çeviri Kontrol: Tigergirl Temizleme: Hayal Editör: Psykhe

Green Worldz Bölüm 5
Çevirmen: KomFlag  Editör: Blackie

Pippira Note Bölüm 1-5
Çevirmen: Zakkyliar Editör: Fumi

Haru no Houtai Shoujo Bölüm 15-16
Çevirmen: TheDirectEco  Editör: Yozora (15-16), Hayal (15)

Black Haze Bölüm 158-159-160
Çevirmen: Farrelleda  Editör: Hayal

Trump Bölüm 18-19-20
Çevirmen: Sawako  Editör: Hayal

Forbidden Kiss Bölüm 37
Çevirmen: Sawako  Editör: Friolero

Kiriwo Terrible Bölüm 11
Çeviri: KomFlag Çeviri Kontrol: Sumire Edit: TT3D Edit Kontrol: Farrelleda

Blackie’den Sıradışı Olması Gereken Ama Sıradan Olan Güncel” üzerine 22 yorum

  1. Discorda daha 1 kere girdim 😒 Yanlış anlaşılmasın bilgisayar karşısında fazla oturup hamlamak istemiyorum kondisyon çalışıyorumda meşgulum biraz 😩 Niyeyse daha fazla uyur oldum 😪 Neyse ellerinize sağlık discorda giremesemde yorumlarımla neşenize neşe katmaya devam ederim ben😀

    Liked by 1 kişi

          • Suya düştü😀 Su nerede? İnek içti, İnek nerede? Kesip yemişler, E telefon? Suya dayanıklıymış ama kesilmekten kurtulamamııış, İneği yiyen insanlar nerede? Nabacan parçaları toplayıp birleştirceynm mi? Yapboz mu oynuyoz burda ama aaaaaa…kısaca gelmiycem diyebilirdim ama böyle komik oluyor dimi😀

            Beğen

          • Telefondan yazmayı pek sevmem yanlış tuşa basıyorum doğru mu yazdım diye kontrol ederim o yüzden şimdilik iyi böyle teşekkürler😀 Yav yeter işte üstüme gelme uzattıkça bahane gibi oluyor ay imdat help mi help mi😀

            Beğen

          • telefon klavyesi cidden ayrı bi sinir ediyor insanı ama sonradan yazdığını düzeltebilirsin 😂 bence sen bahane bulma tonii 😂 neyse canın istediğinde uğra 😊

            Liked by 1 kişi

          • Bahane değil işte ama uzattıkça bahane oluyor 😧 Profesyonel sporcu olabilmek için uğraşıyorum koşu, şınav filan hani 😐 Her ne kadar evde boş durmak canımı sıkmasada yeni bir maceraya atılasım geldi evet bir asosyal için büyük maceralar bunlar sonuçta korkunun üzerine gitmek en büyük maceradır😀 Benim korkum ise evden çıkmak 😑😀

            Liked by 1 kişi

          • Olimpiyatlarda benim gelmemi bekliyordu zaten😀 Ama böyle gaz verirsen hüsrana uğrayacağım😀 Umutla değil çabayla yapmalı 😐

            Beğen

  2. ellerine sağlık çok güzel bir güncel olmuş kedileri bende severim özelikle siyah olanları😀 emeği geçen herkese teşekkürler🙂

    Beğen

  3. Sıradışı olması gereken ve sıradan olan güncelin için ellerine sağlık Blackie 😂😂 Çok hoş olmuş 😆😆 Allahım ilk baştaki gif ne korkunç öyle 😱 Açmaz olaydım 😱 Yine mi tg diyesim geldi 😑 Hahaha, bir aralar ben de yapıyordum onu😀 Bir arada bir sürü anime izlemek 😆 Geliyorlar ne güzel, çevirmenler çevirmenler 💃💃💃💃(😇) Herkes hoş gelmiş aramıza 😊 Yaa kediciğin gitmesi kötü olmuş 😕😕 Güncelde emeği geçen herkesin ellerine sağlık der ve giderim 😊

    Fumi’m Pippira Note’a başlamışsınız, tekrardan hayırlı olsun. Kolay gelsin 😍😍

    Liked by 1 kişi

  4. Kingnakama saolsun tokyo ghoul okumuş kadar oldum 😄 hergun 2 ya da 3 tane tokyo ghoul resmi gormesem mutlu olamıyorum 😂😂 blackie ellerine sağlık canım 😍😍 veee Mayu’m başladık Pippira’mıza 😍😍 iyiki zakkyliar yapalım demiş de yapmışız 😊😊😊 keyifli okumalar dileriz 💙

    Liked by 2 people

  5. Üşengeçlik seviyen benimkiyle aynı cidden kendimi gördüm şuan sende😀 Benim arkadaşlarda bana habire gel dışarı çıkıp gezelim deseler de bütün gün manga,kitap,anime,film ile geçiyor ve çokca uyuklamakla😀 Artık koala oldu lakabım😀 Çok Kedilere bende bayılırım ne yazık kı annem sağolsun kedi besleyemesek de kuş besliyorum oda çok tatlı🙂 Çok tatlı bir güncel yazısı olmuş ellerine sağlık Blackie ve güncelde emeği geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

