Again!!

Again_Japanese_Drama-tp.jpg

İsim: Again!!, アゲイン!!
Mangaka: Kubo Mitsurou
Yıl: 2011
Tür: Komedi, Romantik, Okul Hayatı, Shounen, Supernatural
Bölüm Sayısı: 100+
Çevirmen: Sawako
Editör: KingNakama
Konu: Ana karakter, liseden mezun olmayı bekler. Görünüşü ve kişiliği nedeniyle lisenin üç yılı boyunca tek bir arkadaş edinemez. Okul günlerinden hatırladığı kadarıyla, daha farklı seçimler yapmış olsaydı hayatının nasıl olacağını merak eder. Özellikle Tezahürat Kulübü’ ndeki kız katılıp katılmayacağını sorduğunda farklı cevaplasaydı nasıl olacağını merak eder. Tezahürat Kulübü dağıldığından, okulu sonsuza dek terketmeden, klüp odasına bakması gerektiğini hisseder. Her neyse, erkek arkadaşını bekleyen bir kız tarafından yanlış anlaşılır ve onu kovalar (yanlış anlaşılmayı düzeltmek için), kız merdivenlerden düşer (muhtemelen ölür). Kızı kontrol etmeye giderken o da düşer. Uyandığında kendini okulun ilk gününde bulur (3 yıl öncesi). Bunun kesinlikle bir rüya olduğunu düşünürken, yaptığı hataları düzeltmeye çalışır… Taa ki, kız gelip onu merdivenlerden itmekle ve onu üç yıl öncesi getirmekle suçlayana kadar!

Bölümler

Bölüm 1 Online Oku MEGA

Bölüm 2 Online Oku  MEGA

Bölüm 3 Online Oku MEGA

Bölüm 4 Online Oku MEGA

Bölüm 5 Online Oku MEGA

Bölüm 6 Online Oku MEGA

Bölüm 7 Online Oku  MEGA

Again!!” üzerine 11 yorum

  1. Japonya’ya gidip merdivenlerden düşmeyi isterdim çünkü bizde işe yaramıyor😀 Hani düşüyorsun sonra ahh sırtım offf deyip yavaşça kalkıp sınıfa dönüyorsun acısı da yaşlanınca çıkıyor😀 Adamlarda nasıl bir merdiven varsa artık…geçmişe veya geleceğe götürüyor, kızların üstüne düşürüyor hatta düşerken kendi şemsiyenle öldürtüyor filan neyse belkide sorun düşendedir 💀 şimdiden ellerinize sağlık😀

    Liked by 1 kişi

  2. tutamadım kendimi şu seriyi görünce🙂 malumunuz uzun süredir yokum ve kendimi söyle bir belirtelim istedim🙂 ne güzel seriler bunlar🙂 bu seriyi de kim sectiyse çok takdir ettim 😍😍😍😍😍 o kadar güzel bir konusu var ki sınırlı internetim bir sürü sorunum olmasına rağmen yazmaya karar verdim🙂 yazıyorken de tam yazayım bari🙂 king nakama şimdiden ellerine sağlık🙂 sawoko ben yokken geldiğin için tanışmadık ama şu seriyi seçenin siz olduğunu düşünerekten tesekkur ediyorum🙂 burada az normal davranayım🙂 doğru nasıl unuturum tanışma oykumuzu 😲 ayrıca korkma ya biz zararsız sevimli yaratıklarız 😇😇 eda ya söylesene kontronu benim için harcama : discordda ben yaparım yapacağımı 😇😇😇 sen dahil aramıza herkes hoş geldi der giderim🙂 böyle güzel seri seçtiğiniz içinde çooook teşekkürler

    Liked by 2 people

      • koydeyim ama az kaldı 30’unda dönüyorum ve istanbulsuz 7. ayımı tamamlıyorum ben de hepinizi özledim 😍💙💗💖💙💚💓💕💚💜💝💞💟 bir suru kalp de attığıma göre durum anlaşılmıştır🙂 burda her şeyim bozulduğu için arada kardeşimden kaçırdığım telefonla giriyorum🙂 geleyim acısını çıkaracağım o zamana kadar kendinize cici 😋😋 bakın🙂

        Liked by 3 people

Bir Cevap Yazın

