Nazo no Kanojo X

9784063880106_w

Diğer isimleri: Mysterious Girlfriend X, 謎の彼女X
Mangaka: Riichi UESHIBA
Yıl: 2006
Tür: Okul, Komedi,Slice of life, Seinen, One-shot
Çeviri: Sawako
Edit: KingNakama
Konusu: Eğer 16 yaşında bir erkekseniz bütün kızlar sizin için bir gizemdir, ama Mikoto Urabe tamamen ayrı bir boyutta. O külodunda makas taşıyor. Her gün masasında uyuyor. Hiç bir arkadaşı yokmuş gibi görünüyor. Ama bunlardan hiç biri Tsubaki Akira’nın o uyurken bir damla salyasını tatmaya karar verdiğinde olanlarla karşılaştırılamaz. O andan itibaren, Urabe ve Akira arasındaki şeyler hiç bir zaman aynı olmadı, ve gizemi kız yavaş yavaş Akira’nın gizemli kız arkadaşına dönüştü. Arkadaşları Ueno Kouhei ve Oka Ayuko’ya göre, Akira ve Urabe lisenin ilk romantizminin mayın tarlasında yollarını bulmaya çalışıyorlar- ve yolda bir sürü garip şey yaşanıyor.

ONLİNE OKU

MEGA

Nazo no Kanojo X” üzerine 6 yorum

    • Yok bee konu o kadarda saçma değil daha çok bu konuya bu resim saçma gibi😀 Çünkü “…uyandırmaya gider ama yanlışlıkla” kısmına kadar normalken cümlenin sonrası resimden şüphe ettiriyor😀 Ayrıca izlemedim ama animesi de var, konudan tanıdım😀 Bunu bilmemde animede ecci-eçi-echi yazıyordu bir türlü diyemiyorum şunu neyse kolay gelsin😀

      Beğen

      • Aynen oraya kadar her şey normaldi sonra birden salyalar araya girince olan oldu 😆😆 Animesini bilmem valla da zaten de izlemem 😅😅 Ecchi diye yazılıyor eççi diye okunuyor sanırım aman sen de 😂😂

        Liked by 1 kişi

        • Hayır yani salya akıtan mikoto mu yoksa salya tadan tsubaki mi normal? Çünkü konunun başında “…garip bir transfer öğrencisi Tsubaki’nin karşısına çıkar” diyor. Asıl anormallik burda😀 Nasıl yazıldığını biliyorumda söylemesi garip geliyor bana eççiiii😀 Boşverya kullanmıycam bir daha, dilimi dolandırıyor resmen, çok sapık bir kelime ıyk😀

          Beğen

          • Yok önemli değil ben şikayet gibi demedim zaten olayı anladım da salya tatma işi üzerinden takıldım öylesine ama sende bu özrünle tabiri caizse boğazıma tıktın sözl…öhö öhhööö ahh kusura bakma boğazım😛😀

            Beğen

Bir Cevap Yazın

