QQ Sweeper

Çıkış yılı: 2014

Cilt Sayısı: 3

Bölüm Sayısı: 15

Türü: Komedi, Dram, Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo, Doğa Üstü Güçler

Yazar, Çizer: Motomi Kyousuke

Çeviri: Sumire

Edit: Psykhe

Konu: Bu adam “temizledikten” sonra mükemmel derecede temiz oluyor!! Kyuutarou’nun önünde, onun çırağı olmayı dileyen gizemli bir kız ortaya çıkar. Tüm kalbin temizlenecek!!

QQ Sweeper” üzerine 15 yorum

  1. Uzun zamandır takip ediyordum bu seriyi özellikle mangakası dengeki daisy nin mangakası olduğu için. Almış olmanıza çok sevindim. Yalnız chibi m. 2 yıldır güncel vermiyor bu seride. Siz başka bir yerden mi buldunuz yoksa chibi yi mi bekleyeceksiniz çeviri için. Bir de bu serinin devam serisi var. O hiç ortada yok onu da hak getire. Neyse umarım bir an önce ing. De çevrilir. Kolay gelsin.

    Liked by 1 kişi

    • Aynen hiç bir yerde tam çevrilmemiş ve uzun zamandır güncelde verilmemiş ama bazı yerlerde haziran ayında güncel veren yerler var.Ben en fazla 10. bölüme kadar bulabildim ing’de 10’dan sonra olan o 5 bölümü her ne kadar çok arasamda bulamadım. 😦

      Liked by 1 kişi

        • Umarım hayal kırıklığına uğratmazlar,ararken okudum biraz konusu düşündüğümden bin kat daha güzel çıktı daha sonra araştırmaya başladım baktım hiç bir yerde o son 5 bölüm yok üzüldüm ama tabi meğerse bölümler yavaş geliyormuş 😀 Son bölümleri umarım daha hızlı çevirirler 🙂

          Beğen

    • Evet, başka yerde çevrilmiş 5 bölümü daha var ve serinin finaline 5 bölüm kalınca alalım dedik 😊 Belki bunu bitirince devam serisine de el atarlar diye umuyorum ben de 😙 Teşekkürler 😁

      Liked by 2 people

  2. Motomi Kyousuke 😵 QQ Sweeper 😵 Ufak çaplı bir şok yaşadım 😵😂 Kardeşim, kalbimden vurmaya devam ediyorsun 💘💘 Merakla bekleyeceğim ❤ ❤ Hayırlı olsun ve çok çok kolay gelsin Sumirem, Psykhe-san 😍😍

    Liked by 2 people

    • Cidden mi 😮😮 Gerçekten mi 😮😮 Şoklardayım şu an 😁 Normalde çok tuhaf bir zevkim olduğu için kimseyle ortak listem olacağını düşünmemiştim 😅 Başka neleri aldığımı da çok merak ettim 👀 Bir ara seninle listelerimizi karşılaştıralım Eco 😁

      Liked by 2 people

  3. Mangaya bakınca Dengeki geldi aklıma mangakasına baktım ikisi aynı çıktı çizimleri de benziyor 🙂
    Şimdiden kolay gelsin seri de Başlama zamanı belli mi

    Beğen

Bir Yanıt Bırakın

