Kamikaze Kaitou Jeanne

Diğer İsimler: Kanshakudama no Yuutsu, Divine Wind Thief Jeanne, God Wind Thief Jeanne, Phantom Thief Jeanne, Sevimli Hırsız

Çıkış yılı: 1998

Cilt Sayısı: 7

Bölüm Sayısı: 30

Türü: Macera, Komedi, Fantezi, Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo, Doğa Üstü Güçler

Yazar, Çizer: Tanemura Arina

Çeviri: Sumire

Edit: Farrelleda

Konu: Kusakabe Maron, gündüzleri kendi dertleriyle uğraşan sıradan bir lise öğrencisiyken geceleri Jeanne d’Arc’ın reankarnasyonu olan hırsız Jeanne’a dönüşmektedir. Görevi; şeytanın ele geçirdiği resimlerin peşinden gidip şeytan ruhlarını çıkarmaktır. Ne yazık ki bu görevi yerine getirmek onu, onu sanat eserlerini çalan gizemli bir yabancı olarak gören otoritelerle çekişmeye düşürmektedir. Yalnızca, henüz eğitimde olan melek Finn’in yardımıyla gün içinde lisesinde ve geceleri şeytanla olan savaşında hayatta kalmalıdır!

Kamikaze Kaitou Jeanne” üzerine 6 yorum

  1. Bir baktım şok oldum 😂😂 Sonra aa dedim 😂😂 Hahaha, hayırlı olsun Sumirem, Farrelledam 😀 Mangasından sadece sonunu okumuştum sanırım 😀 Merakla bekliyorum 😉

    Not: Aranılan Sumire var ya biraz sonra ulaşıcam ben ona 😇😇

    Liked by 2 people

  2. Yaa ben size inanamıyorum ya 🙂 ya siz ne tontiş ne tatlı ne sevimli bir grupsunuz 1 gün önce yazdım önerilere yapacak olmanıza inanamıyorum ya. Hiç te beklentim yoktu o kadar seri var onu mu alırlar ama ben gene de yazayım dedim. Yaa siz cidden çok sevimlisiniz ya. Öldüm şu an mutluluktan :))) çok çok teşekkür ediyorum canlarım :)))

    Liked by 1 kişi

  3. vaay kkj çeviriyorsunuz demek 😀 küçüklüğüm bu çizgi filmle geçti benim ya duygulandım bak 🙂 vakit de belirtmemişsiniz yakında başlarsınız sanırım. animesinden sonra mangasına baktığım da kafam karışmıştı. sonra araştırdım anime ve manga arasında biraz farklılıklar varmış sanırım. seriye baştan başlarsınız umarım. Bir de ben bilerek 30 bölümden fazla değil miydi bu seri ya ? sanki ben öyle hatırlıyorum. neyse almanıza çok sevindim ben de Miiri arkadaşımız gibi. gerçi onun kadar sevinemem heralde 😀 kolay gelsin şimdiden.

    Liked by 1 kişi

  4. Hayırlı olsun kızlar 😄😄

    Sevimli Hırsız benim de çocukluk animelerimden büyük bir keyifle izlerdim, yıllar sonra tekrar izledim ve yine izlerken büyük bir keyif aldım 😄😄

    Hadi, o zaman çekkımeytooo

    Liked by 1 kişi

  5. aaa ben bunun animesini izlemiştim az önce mangatrde görünce hangi fansubun acaba diye düşünmüştüm 😀 şansa bak hayırlı olsun farrel-san yaz dolu başladın bende mi alsam seri neyse ben bi üşengeçliği bırakıyımda yaz başlangıcı olduğundan her gün evde yatıp kalkıyorum 😀 evde denemeyiniz

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

