Tsukikage Baby

51ubF5dvaTL._SX319_BO1,204,203,200_Diğer İsimleri: Moonlight Baby, 月影ベイベ, 月影BABY,
Çıkış Yılı: 2012
Bölüm Sayısı: Orijinali 7 cilt+ (İngilizce 10.bölümde)
Tür: Josei, Dram, Romantizm, Okul Hayatı, Hayattan Kesitler
Mangaka: KODAMA Yuki
Çevirmen: Cain
Editör: Livanem
Konu:
Geleneksel bir gösteri sanatı olan Owara ruhu ile dolu olduğu için, Hotaruko, Tokyo’dan küçük bir kasabaya transfer olur. Hikaru isimli yerli çocuk da onu boş bir sınıfta tuhaf bir durumda yakalayınca, aralarında garip bir ilişki oluşur. Acaba ilişkileri beklenmedik gelişmelere mi yol açacak…?

Tsukikage Baby” üzerine 13 yorum

      • Ne yalan diyim zak’ın istediğini sen alınca bi yerlerimle gülmeye başladım 😂😂😂😂yeminle sırf bu yüzden bile editörü olmaya karar verdim 😂😂😂editör olarak beni kabul edersen çok sevinirim 😉

        Liked by 2 people

          • Evet canım 😊 sırf gıcıklığına seri alırım , yetmedi üstüne bir Ohhh çekerim 😂😂😂zak alamadı 😂😂😂 (yanlış anlama olmasın, bu gıcıklığım zakko serilerde yorum yapmadığı için 😜😛😂😂😂)

            Beğen

          • neyi aldın bu seriyi almak istiyordun ama alamadın diye biliyorum, fumi ile yapacağın seriyi kastediyorsan hayırlı olsun ama ben bu seriyi kastettim😛 hem sen niye burdasın bakem, git ders çalış, olmadı çeviri falan yap, boş durma bakem, kovuyorum seni😛

            Beğen

Bir Cevap Yazın

