Haikyo Shoujo

0822252482ff79d80b2c76174deab44dİsim: Haikyo Shoujo

Çıkış Tarihi: 28 Temmuz 2010 – 28 Temmuz 2012

Bölüm Sayısı: 4

Tür: Aksiyon, Dram, Romantizm, Shoujo

Mangaka: Tsukiji Nao

Çevirmen: TheDirectEco

Editör: Minel

Konu: 4 farklı hikâyeden oluşan one-shot seridir.

1.Haikyo Shoujo
2. Müziği Görebilen Adam
3. Çekmece  Kız
4. Şapkanın Üstündeki Tepe

Not: İlk hikaye Atori Çeviri tarafından yapılmıştır.

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku 

Bölüm 4 Online Oku 

Cilt (1-4) MG

Haikyo Shoujo” üzerine 12 yorum

  1. Rica etsem ilk hikayeyi de siz seriyi bitirince toplu indirme dosyanıza yükleseniz. Sonuçta Atori nin adı yazıyor bir şey diyeceklerini sanmıyorum. Ben de sıkıntı var indiremiyorum da. Sizden toplu halde indirebilirim umarım.

    Liked by 1 kişi

  2. Yeni okudum, oldukça enteresandı. 😀 Ellerinize sağlık Eco ve Minel. ^.^ Sayenizde yeni bir mangaka daha tanımış oldum. ^^ Böyle, biraz mistik bir havası mı vardı dersiniz… Panel akışlarına kadar farklı bir koleksiyondu. ^^ Mangakamızın uzun soluklu bir serisini de kestirdim gözüme, bakalım. ^^ Tekrar ellerinize sağlık~ ^^

    Liked by 2 people

      • Kıh kıh evet aynen o, sanırım ondan da başka uzun serisi yok.. 😀 Emin değilim şimdi bakadan bakmadım. xD 😀 Zaten çevirmek için filan değil, bi’ ara okuyayım diyorum. ^^ Ama sen çevirmeyi düşünüyorsan, çevirini seve seve beklerim. ^.^

        Liked by 1 kişi

        • Aslına bakarsan ben de henüz okumadım 😀 Ama bu seriden sonra kötü olacağını hiç düşünmüyorum ^^

          Muhtemelen benden önce sen okursun, oku bakalım fikirlerini duymak isterim, belki çoook sonra beraber alırız 😀

          Liked by 1 kişi

          • Bakalım inşallah okuyabilirim de anlatırım. xD 😀 Seri biraz uzun olmaya görsün, bi’ elim gitmiyor başlamaya, mesela hala senin sevdiğin 7 Seeds’i okuyacağım. xD 😀

            Olur mu olur. ^.^ Hayırlısı. 😀

            Liked by 1 kişi

          • Aaaa 7 Seeds dedin içim bir hoş oldu ❤ ❤ ❤ ❤ Ama aylardır yeni bölüm gelmiyor :((

            Oku tabi ya 7 Seeds aşktır benim için ❤ 😀 Akıllarda kalmışım zaten en sevdiğim seri olarak 😎

            Uzun serileri bazen benim de okumaya elim gitmiyor xD
            Ama olsun 😀

            Liked by 1 kişi

Bir Yanıt Bırakın

