Transparent Cohabitation

cgvm51sviai0bvt

Çıkış yılı: 2016

Bölüm Sayısı: 13+

Türü: Dram, Josei, Psikolojik, Romantizm, Doğa Üstü Güçler

Yazar, Çizer: Jungsuh

Çeviri: Sumire

Edit: Minel

Konu: Bir hayalet ve dokunulabilir gibi gözüken ama dokunulamayan bir insan arasındaki riskli birlikte yaşama hikayesi…

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku

Bölüm 5 Online Oku

Bölüm 6 Online Oku

Bölüm 7 Online Oku

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10 Online Oku

Bölüm (1-10) MG

Bölüm 11 Online Oku MF

Bölüm 12 Online Oku MF

Bölüm 13 Online Oku

Bölüm 14 Online Oku

Bölüm 15 Online Oku

Bölüm 16 Online Oku

 

Transparent Cohabitation” üzerine 8 yorum

  1. İnanamiyorum yaaa şu an ağlayacağım…🙂 Naver Webtoon’da tesadüfen görmüştüm. Korece bilmeme rağmen resimlerine falan bakıyordum. Naver Webtoon uygulamasının ingilizcesinde de göremedim. Adının İngilizcesini bile bilmiyordum. Korece klavye ile Google Translate’e yazdım öyle buldum ve Google aratınca bir de ne göreyim Mavi Manga çeviriyor. Çok teşekkürler şu saatte beni be kadar mutlu ettiniz bilemezsiniz🙂🙂🙂

    Liked by 1 kişi

    • anladığım kadarıyla bunlar sevinç gözyaşları🙂
      Ve seni çok iyi anlıyorum bende şimdi hangi dilde olduğunu bile bilmediğim bir manganın sadece sayfalarına bakmakla yetindim😀
      Şimdi kafam karıştı ama korece biliyor musun bilmiyor musun? aklımda deli sorular🙂
      Yeni bölümler her perşembe güncelinde geliyor bir aksilik olmazsa..
      Keyifli okumalar❤

      Beğen

Bir Cevap Yazın

