Ayakashi Hisen

oct-sho-ayakashihisen

Diğer Adları: Ayakashi Ake Ougi, Ayakashi’nin Kızıl Yelpazesi, Kızıl Yelpaze: Sonsuz Aşkın Hikayesi
Türü: Dram, Romantizm, Okul Yaşamı, Shoujo, Doğaüstü Güçler
Yayın Yılı: 2011-2014
Mangaka: Kumagai Kyoko
Cilt Sayısı: 12
Bölüm Sayısı: 71 (İngilizcesi 31.Bölümde)

Çevirmen: Mayu, Tigergirl
Editör: Minel

Konusu: Bu dünya ve ruhlar dünyası arasında iletişim kurulmasına olanak sağlayan bir oyun, Kokkuri-san oynadıktan sonra, 16 yaşındaki Miku kötü bir ruh tarafından saldırıya uğrar. Hayaletlerin onu öldürmeye çalışması sadece bir tesadüf müydü … yoksa değil miydi? Sınıf arkadaşı, Shinto Tapınağından kötü ruhları kovan Kanyama Riyou, onun hayatını kurtarmaya yardım edebilecek midir?

Not: Seriye baştan başlayacağız.

Ayakashi Hisen” üzerine 8 yorum

  1. Sırf Mayu çevirmenliğini yapıyormuş diye bi göz atayım dedim açıkçası ben mangayı beğendim hoşuma gitti. Ucu bucağı nereye varıcak merak ediyorum. Okuyacağım 🙂

    Beğen

Bir Yanıt Bırakın

