Ways of the Jogang Jicheo

Türü: Komedi, Romantik, Okul yaşamı, Shoujo, Yaşam kesiti
Mangaka: Han Yu-rang
Cilt Sayısı: 12 Cilt ( 53 bölüm)
Durum: Tamamlanmış

Çevirmen: Farrelleda, FumiMayu, Sumire, TheDirectEco, Tigergirl, Zakkyliar
Temizleme: Asmin
Editör: Blackie, Livanem
Konu: Nişanlanmak zorunda kalan iki gencin nefretle başlayan aşk öyküsü

Seriyi KoreAngels Manga Ekibi‘nden devraldık.

Ekibin yaptığı bölümler  (Cilt 1-6) MG

Bölüm 30 Online Oku

Bölüm 31 Online Oku

Bölüm 32 Online Oku

Bölüm 33 Online Oku

Cilt 7 (30-33) MG

Bölüm 34 Online Oku

Bölüm 35 Online Oku

Bölüm 36 Online Oku

Bölüm 37 Online Oku

Cilt 8 (34-37) MG

Bölüm 38 Online Oku MG

Ways of the Jogang Jicheo” üzerine 20 yorum

    • 😂😂😂😂son bölümleri zak’a kitledim canım 😂😂😂😂😂nerdeyse gruptaki bütün çevirmenleri topladım 😉trello da kim hangi bölümü ne zaman yapacak belli oldu canım, ordan kontrol edebilirsiniz 😉

      Liked by 4 people

  1. Çevirmen sıfatını taşıyan herkesi yakalamış bu seriye koymuşsunuz helal olsun🙂 Mangaka yı severim ama maalesef diğer serilerini bir türlü ingilizce grup bitiremedigi için okuyamamistim. Bu seriye final görmek kısmet olacak anlaşılan :)) kolay gelsin şimdiden.

    Liked by 4 people

  2. Yeni seriniz hayırlı olsun, devraldığınızı görünce nasıl sevindim anlatamam🙂 Ah bu seriyi okurken az sinir krizi geçirmedim bu kadar aptal, nankör ve kör bir başrol erkek karakter daha görmedim,kızımız da çok tatlı, cesur, sadık falan kızı çok sevmiştim her eve bir tane lazım🙂 yarım kalınca dayanamadım İngilizce okudum( daha doğrusu resimleri okudum😛 ) sayenizde Türkçe okumak çok zevkli olacak, şimdiden kolay gelsin🙂

    Liked by 4 people

  3. Çevirmen listesinin sonunu göremiycem sandım 😄😄 bu kadar bekleyeni varmış demek 😄 siz mutluysanız biz de mutluyuz 😄 tüm teşekkürler farrelleda’nın da dediği gibi livanem’e tüm çevirmenleri bir araya topladığı için 😄

    Liked by 3 people

  4. Okumayı düşünüp yarım bırakıldı diye hiç başlamadığım mangaydı tekrar ceviriceginizi görünce çok mutlu oldum😀 Şimdiden hayırlı olsun Emeği geçen herkese tesekkurler🙂

    Liked by 1 kişi

    • Canım ufak bir problemimiz var, ya son bölümleri komple zak a yıkacağız, yada herkes “aman canım ha 3 bölüm ha 4 bölüm,bi fark yok diyip 1’er bölümcük daha yapıp zak’ın üstündeki yükü hafifleteceksiniz 😉çünkü diğer grubun yaptığı bölümler 28’e kadar yapılmış, 53 bölüm olduğu için ilk başta herkese 3 bölüm verdim ama bölümleri incelediğimde 28 den başlamamız gerektiği için herkes 1 bölüm daha fazla yapacak gibi😍😘😙😚💋👄❤öpücük veriyorum ki kalplerinizi derinden sarsayım 😉😍

      Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

