Hana o Meshimase

img000002İsim: Hana wo Meshimase
Mangaka: Iwashita Keiko
Yıl: 2013
Tür: Romantizm, Shoujo, Hayattan Kesitler
Bölüm sayısı: 4 (İngilizcesi 1.Bölümde)

Çeviri: TheDirectEco
Edit: Farrelleda

Konu: Kumar oynamayı seven babası tarafından kandırıldıktan sonra bir liseli kız olan Shion bir çiçekçi dükkanında yatılı bir işçi olarak çalışmaya başlar. Kızın duygusal yaraları varken çiçekçi dükkânının genç sahibi Mamiyuuda ona karşı sert davranırken aynı zamanda ona anlayış gösterip nazikçe destek olur. Çok geçmeden, kızın çalışma isteği ve Mamiyuuda’ya duyduğu aşk artacak mı…!?

Bölüm 1 Online Oku MF

Bölüm 2 Online Oku MF

Bölüm 3 Online Oku MF

Hana o Meshimase” üzerine 16 yorum

    • Hadi ya çok güzel bir rastlantı olmuş o zaman 😳😳 Zaten ingilizce çevirisi de birkaç gün önce yeni çıktı, benim de hep gözüme çarpıyordu, bazen bir bakışta evleneceğin insanı hissedermissin ya, aynen bu seride de daha kapağından çevirmeye hazır hissettim, ilk bölümü okuduktan sonra hemen Farrelleda’ya koştum 😍😍

      Liked by 1 kişi

      • Çok hoş bi benzetme yapmissiniz 😊😊kapagi gercktn cok guzel bende hic sevmem ingilizce okumayi (bilmedigimden degil tabiki 😜)ama oku beni diyo sanki 😍ingilizce cevirileride hemen gelir inşallahda sizde hemen yapabilirsnz 😊😊

        Liked by 1 kişi

  1. Kapak resmine bayıldım çok tatlı😀 Konusuda harika görünüyor🙂 Yeni seri hayırlı olsun kızlar , Emeği geçen herkese şimdiden çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

  2. Geçen gün iwashita Keiko nun serilerini çevirseniz ne güzel olur diye yorum atmıştım manga kanın diğer serisine. Bugün buna başlamışsınız çok sevindim gerçekten🙂 siz de çizimlerini çok seviyorsunuz sanırım. Darısı diğer serilerinin başına artık🙂 kolay gelsin. Bu seri için de çok çok teşekkürler🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

