Barakamon

Barakamon10Adı: Barakamon
Çıkış Yılı: 2009
Türü: Komedi, Shounen, Hayattan Kesitler
Mangaka: Yoshino Satsuki
Durumu: Devam Ediyor
Cilt Sayısı: 9+
Bölüm Sayısı: 74+

Çevirmen: Mayu, Fumi
Editör: Farrelleda, Fumi
Temizleme: Yozora

Konusu: Genç ve yakışıklı Kaligrafi Ustası Handa Seishuu, ünlü bir Kaligraf’ı yumrukladığı için ceza olarak küçük bir adaya sürülmüştür. Handa daha önce hiç şehir dışında yaşamamış biri olarak, traktör üzerinde yolculuk eden insanlara; kapıyı hiç kullanmayan istenmeyen ziyaretçilere, evini bir oyun alanı olarak kullanan rahatsız edici çocuklara ve yeni tuhaf komşularına alışması gerekmektedir. Bu şehir çocuğu bütün çılgın zorluklarla başa çıkabilecek midir? Bunu, masumiyet ve kahkaha dolu tuhaf ada komedisinde öğreneceksiniz!!

Not: Seriye baştan başlayacağız.

Barakamon” üzerine 21 yorum

  1. bu manganın animesini çok beğenmiştim🙂 hatta dur bakıyım yanlış hatırlamıyosam kasabalı bir teyze bizim genç kaligrafi ustasına şey demişti: “Her zaman yükseklere bakmak iyi değildir. Sabırla bekle ve yere düşenleri al”. çok hoşuma gitmişti. hayırlı olsun mayu🙂 farrelleda🙂

    Liked by 1 kişi

    • Bende çok sevmiştim animesini, o yüzden mangasını aldığımız için çok mutluyum🙂❤ Vayy. Evet, hatırlıyorum bu sözünü😀 Çok doğru bir söz🙂 Teşekkür ederiz Fumi🙂❤

      Liked by 1 kişi

  2. Bu manganın animesi beni çok etkilemişti🙂 görünce çook mutlu oldum😀 Hayırlı olsun ve başarılar Mayu-ne-chan, Farrelleda-ne-chan🙂

    Liked by 1 kişi

    • Nee-chan’ların yesin seni😳❤ Kesinlikle katılıyorum, harika bir seri🙂 Bende mutlu olmana sevindim😀 Teşekkür ederiz Fuwa-chan🙂❤❤

      Beğen

  3. Yaaa ben size inanamıyorum ya :)) daha geçen sormuştum alacak mısınız diye şimdi karşımda görüyorum :))) ya siz var ya bitanesiniz :)) çok çok teşekkürler🙂 ellerinize kollarınıza sağlık şimdiden :)) ay hem de baştan başlayacakmışsınız 2 kere teşekkürler ya :))

    Liked by 1 kişi

    • Hehehe😳 Evet cevapta vermiştim hatta😉 Ondan önce konuşuyorduk ve sonra aldık🙂 Sizlerde birtanesiniz🙂 Rica ederiz🙂 Ve teşekkür ederiz🙂 Öyle bir sevinmişsiniz ki, bende çok sevindim😀 Aldığımız için çok mutluyuz🙂 Tekrar rica ederiz🙂 Naru’muz için her şeye değer bence🙂 💙💙💙💙

      Beğen

    • Aa neden senle de bir sürü serimiz var ki ama❤❤
      Not1: Farkındayım olmadığının.
      Not2: Bununda farkındayım.
      Not3: Hahaahha gel de ye😛 Ama çok hızlı kaçarım bilesin😀😄
      Not4: Hem fazla kilolarımda gider (melek)

      Beğen

    • Sağolun ama burayı süper kılan sadece bizler değiliz, sizlerde varsınız😉 Hep birlikte süperiz😀 Rica ederiz ve teşekkür ederiz🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

