Akaiito (Miyasaka Kaho)

akaito-0a

Yıl: 2012
Tür: Romantizm, Komedi, Okul, Shoujo
Bölüm Sayısı: Orijinal 9 cilt 39 bölüm tamamlandı ( ing 32.bölümde, devam ediyor) 
Mangaka: Miyasaka Kaho
Çeviri: Fumi
Temizleme: Asmin
Edit: Livanem

Konu:

Senden hoşlanıyorum.
Ama, ondan nefret etmem gerektiğini düşünmeye devam ediyorum.

Senden hoşlanıyorum.
Ama, bana farklı bir erkek gibi görünüyorsun.

Senden hoşlanıyorum.
Ama, bana “küçük kız kardeşin” gibi olduğumu söyledin.

Senden hoşlanıyorum.
Ama, önümdeki kişiyi öptün.

Çok sayıda “kırmızı iplik” iç içe geçmiş. Birkaç aşk gelişmiş. Bu, 7 erkek ve kızın, isteyerek ve kontrolsüz, gençlik idol dramı.

Bölüm 0 Online Oku

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Cilt 1 (0-3) MG

Bölüm 4 Online Oku MG

Akaiito (Miyasaka Kaho)” üzerine 32 yorum

  1. ooo hayırlı olsun😀 başka bi grup almıştı zamanında ama hiiiiiç bölüm vermiyorlardı, çok iyi oldu ya😀😀
    eva-san ın çok istediği bir seriydi hem, değil mi *-*

    Liked by 2 people

  2. 😂😂😂😂😂valla bir laf varya kime niyet kime kısmet, kesinlikle bu seriyi tanımlıyor 😉bu seriyi yapmak kaderde varmış, cok ama cok mutlu oldum 😊 herşey manga için felsefesi ile düştük yollara 😊Allah yüzümüzü kara çıkartmasın 😊millet internetim gelince mangalarımla aranıza kamikaze gibi dalacağım 😂😂😂😂

    Liked by 2 people

  3. Bu mangayı görünce acayip sevindim😀 Yarıda bırakmıştı diğer çevirmen grup sanırım üzülüyordum bende okuyamıcam diye harika oldu valla süpersiniz😀 Şimdiden kolay gelsin emeği geçen herkese çok teşekkürler🙂

    Liked by 2 people

  4. Bu mangayı takip ediyordum ama kaçıncı bölümde kaldığını bile unuttum daha başlardaydı yanılmıyosam umutsuzca devamını bekliyodum 😔 şimdi sizin yapacağınızı duyunca çok mutlu oldum😍😍dört gözle bekliyorum 😍😍hayırlı olsun şimdiden emeğinize sağlık😊

    Liked by 2 people

  5. Ya bunu almanıza ne kadan sevindim ne kadann sevindim anlatamam yaa😀 siz bir tanesiniz😀 ciddi ciddi o iç okuyan arkadaştan allah gani gani razı olsun ne diyim🙂 diğer grubun bıraktığı yerden değilde bence siz baştan başlayın. Diğer çeviriyi pek sevememiştim açıkçası. Neyse aldığınız için tekrar tekrar teşekkürler. Şimdiden kolay gelsiiin :))

    Liked by 2 people

    • Rica ederiz canım 😀 iç okuma görevini farredella’dan teslim aldım. artık herkesin içini ben okuyorum 😂😂😂😂ve seriye baştan başlayacağız 😊

      Liked by 1 kişi

  6. Merhaba devamını göremedim, daha doğrusu ben pek sitenizi çözemedim😀 yardımcı olabilirsiniz çoook sevineceğim 🙏🏼

    Beğen

    • Merhaba.😀 Devamını görememeniz normal çünkü daha bir cildini verdik serinin. ^.^
      Sitemizin sistemi de şöyle; Devam eden seriler kısmında henüz ingilizce günceline gelmediğimiz ve aktif olarak çevirdiğimiz seriler var, bitenler tüm bölümleri verilmiş olanlar, güncele getirenler ise ingilizcesiyle aynı yerde olduğumuz seriler… Bu seri devam edenlerde, yaptıkça veriyoruz. ^^ İndirme linklerini bir hafta sonra ekliyoruz ama, önce online olarak veriyoruz bölümü, bato.to gibi sitelere o linkler eklendiği zaman ekliyoruz. ^^ Açık bi’ kısım kaldı mı? ^^ Umarım yardımcı olmuştur, sıkıntı olursa lütfen yorum bırakın ya da chatten sorun. ^^

      Beğen

Bir Cevap Yazın

