Kabe no Hana: Hisoyaka na Shoka no Yoru no

img000003

Diğer Adları: Bir Yaz Gecesi Sırları
Türler: Tarihi, Josei, Romantizm
Çıkış Yılı: 2009
Yazar: Lisa Kleypas
Çizer: Hanabusa Youko
Cilt Sayısı: 1
Bölüm Sayısı: 4

Çevirmen: Farrelleda
Editör: Minel

Konusu: Dört genç leydinin tek ortak hedefi Londra toplumuna girmek: bir koca bulmak için kadınsı zekâlarını ve cazibelerini kullanmaları gerekiyordur. Yani cüretkar koca-avı planları doğuyor.
1841. Annabelle Peyton, ailesini felaketten kurtarmaya kararlı, evlilik teklifi yaparak uygun bir soyluyu kandırmak için güzelliğini ve zekâsını kullanmaya karar verir.
Ama Annabelle’in en ilginç ve inatçı hayranı, varlıklı, güçlü Simon Hunt,
ona karşı konulmaz zevki sunacakken, ona evlenme teklifi etmeyeceğini açıklığa kavuşturacaktır. Annabelle onun akla hayale sığmaz teklifine karşı koymaya kararlıdır… ama böyle becerikli baştan çıkarma karşısında imkansızdır.
Arkadaşları, yardım arayarak, Annabelle’e teklif etmesi için daha uygun bir soyluyu kandırmak için plan yaparlar, ancak o zaman Simon’dan ve kendi arzularından korunacaktır.
Ama bir yaz gecesi, Annabelle Simon’ın tutkulu kucaklamasına ve cezbedici öpücüklerine karşı koyamaz… ve aşkın en tehlikeli oyun olduğunu keşfeder.

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku

Cilt (1-4) MG

Kabe no Hana: Hisoyaka na Shoka no Yoru no” üzerine 9 yorum

    • Öncelikle beğenmenize sevindim zira bu manga (serisi) benim çok sevdiğim bir yazar olan Lisa Kleypas’ın Wallflowers Serisinden -doğru tabir bu mu bilmiyorum ama- uyarlamadır.Türkiye’de O Yaz olarak manganın kitabı da mevcuttur.
      Ben de çok seveceğinize inanıyorum.Teşekkür ederim🙂

      not: Historical Romance ( kalp kalp kalp)

      Liked by 2 people

  1. Minel :O bana demek istediğin bir şey var mı :O tabi var :O benden habersiz birileri seri almış :O hemi de logolu😀 umarım logosuzunu bulmuşsundur😀 Çevirmen olsaydım senle alırdım bu seriyi ama benim çevirimi birinin kontrol etmesi gerekir🙂 acaba kitaptan baka baka mı çevirsem😀 zaten tüm mangalar bana hitap ediyor ama bunun yeri ayrı bilirsin🙂 neyse bir çeviri kontrolörcü bulamazsam bir köşeye gidip İngilizce bilen biri dilenirim sırf bu seriyi sevdiğimden🙂 şimdiden kolay gelsin🙂 umarım çevirmen Bulursun🙂 ama ben istiyordum bunu çevirmek😦😦 neyse artık Lillian’ım ile favorimiz 3. kitaba artık🙂

    Liked by 1 kişi

    • Rosa sana seni sevdiğimi öpücükler gönderdiğimi söylemek istiyorum ilk başta. – muck* muck* muck* –
      Ve arka planda durumu konuştuğumuz için ortalığa sermiyorum😀
      Ve evet bizim favorimiz 3 – kalp kalp kalp- umarım çevirmen bulunur.yada bunun için ç.kontrolü yapan biri🙂
      ve içime dert oldu logolar…ben bir araştırma moduna giriyorum 3 gün yokum o.o

      Beğen

  2. Konusu gerçekten çok ilgi çekici çok güzel bayıldım😀 Bununda çevirmeni yok inşallah biran önce olur😦 Emeği geçen herkese çok teşekkürler şimdiden🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

