Ran to Haiiro no Sekai

RanHai01_000a

Diğer Adları: 乱と灰色の世界, Gray And Wonder Around Her, Ran ve Gri Dünya, Ran ve Kül-Rengi Dünya, Gri ve Etrafındaki Mucize
Türü: Komedi, Dram, Fantastik, Romantizm, Seinen, Hayattan Kesitler, Doğaüstü Güçler
Yayın Yılı: 2008-2015
Mangaka: Irie Aki
Cilt Sayısı: 7
Bölüm Sayısı: 52

Çevirmen: Mayu
Temizleme: Artist
Editör: Eva

Konusu: Uruma’lar ile tanışın, dört büyücüden oluşan az oranda işlevsiz bir aile. Anne, etraftaki en güçlü büyücü olarak, dünyayı güvende tutmak için evden uzakta çalışır. Baba onun yerine geçer ve ailesiyle ilgilenir. Dışarı çıkması haricinde, ağabey Jin kardeşi Ran’ın hareketlerini izleyerek kendini istemediği bir durumda bulur. Ve Ran, en gençleri, çok fazla güçlü ve çok az bilgili inaçtı bir kızdır. Hadi Ran’ın başına gelen günlük olaylara bir göz atalım, değil mi?

152107l

Bölüm 1 Online Oku 

Bölüm 2 Online Oku 

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku 

Bölüm 5 Online Oku 

Bölüm 6 Online Oku 

Cilt 1 (1-6) MG

RanHaivol2

Bölüm 7 Online Oku MF

Bölüm 8 Online Oku MF

Bölüm 9 Online Oku MF

Bölüm 10 Online Oku MF

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 11.5 Online Oku

Ran to Haiiro no Sekai” üzerine 20 yorum

    • Teşekkür ederim kardeşim😀 Evet, hem harika hem de komik bir seri😀 İçinde her şey var ve çizimleri de güzel❤ Açıkçası ben bayıldım mangaya❤ İyi ki almışım😀 Sağol kardeşim umarım beğenirsin sende😀

      Liked by 2 people

  1. Ben bunu takip ederim. her hafta bölüm nerde diye cemkiririm 😂😂😂😂çok güzel bir seriye benziyor, evam ve mayum tebrik ediyorum ve heyecanla bekliyorum 😉

    Liked by 3 people

  2. İnanamıyorum ilk kez okumak için Listeye eklediğim bir seriyi grubumda görüyorum 😍😍 Çok mutlu oldum 😍😍 Mayu’cum okuyup bitirdiğin bir seri mi yoksa şu an okuduğun bir seri mi 😍😍 Çok mutlu oldum, şimdiden kolay gelsin 😍😍

    Liked by 2 people

  3. Bu seri çok eğlenceli ve güzel 😊ama haftada bir bölüm beni kesmiyor, mayu kız daha çok bölüm çevir, bu arada bizim seriye ne zaman başlayacaksın 😈😂😂😂😂

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

