Kore ga Koi to Iu naraba

123241lDiğer Adları: Kore ga Koi to Iunaraba, Eğer Buna Aşk Deniyorsa, Oh Bu His Aşk!
Tür: Romantizm, Okul, Shoujo
Çıkış Yılı: 2012
Mangaka: Aikawa Saki
Cilt Sayısı: 2
Bölüm Sayısı: 14

Çevirmen: Kouen, Mayu
Temizleme: Victorica
Editör: Victorica

Konusu: Suzuki Sora her zaman ablasıyla karşılaştırılmıştır aşk ilişkileri olsun veya notları olsun. Hepsinden yorulunca, ablasının okulundan mümkün olduğunca uzak bir liseye gitmeye karar verir. Yeni okulunu çok sever. Bir gün, voleybol maçından sonra, Senpai’inin ağladığını görür. Gördüğü şeyi hiç kimseye anlatmayacağına söz verdikten sonra, çocuğumuz onunla konuşmaya başlar. Peki daha sonra neler olacaktır?

Kore ga Koi to Iu naraba” üzerine 16 yorum

  1. Kapak fotoğrafı kedamono kareshi yi andiriyo bian şaşırdım 😳 konusuda guzelmis 😍 yine bir abla krizi yaşanıyor gibi ama okulun uzak olmasi durumu kurtaracak mi senpainin bu durumla ilişkisi tam olarak ne okuyup görelim bakalim😍ayrica bir süredir (sanirim mavi mangayi takip ettigimden beri) kisa mangalar daha bi hosuma gidiyo💘 biliyrm ki tamamlanacak ve yeni bolume hasret kalmicaz ve bizim icin yine cok guzel bi manga secilmis oldugunu dusunerek okuyrm😍😍simdiden teşekkürler bu manga içinde 💕💕💕

    Liked by 1 kişi

    • Aynı mangaka olduğu için çizimler benziyor 🙂 Bekleyip görücez bakalım 😳😳 Kısa mangalar ❤ İnşallah kalmıcaksınız 🙂 Yazın hayırlısıyla başlayacağız 🙂 Rica ederiz baekmari 🙂 Asıl ben teşekkür ederim bu güzel yorumun için 🙂 😳 ❤

      Liked by 1 kişi

  2. vay bu serinin editörü yok mu, ben editörü var sanıyordum. hımm güzel bir seriye benziyor. valla vaktim olsa alırdım ama iki ay boyunca hiç bir seriye göz dikmemeye karar verdim. yanıma bir editör daha olursa alabilirim ama 😉 kapıları tamamen kapatmayyaım değil mi:D

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

