Kyuuketsuki no Uruwashiki Kekkon

89101l

Adı: Kyuuketsuki no Uruwashiki Kekkon

Tür: Josei,Romantizm,Komedi

Cilt Sayısı: 1

Bölüm Sayısı: 3

Çıkış Yılı: 2009

Yazar: Hashimoto Kanari

Çizer: Kajiyama Mika

Çeviri: Tigergirl

Edit: Minel

Konusu: Vampir-insan aşkını anlatan 3 oneshottan oluşur.

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Cilt (1-3) MF

Kyuuketsuki no Uruwashiki Kekkon” üzerine 11 yorum

    • zaten önce çizimler beni benden aldı..sonra vampir kelimesi yetti bana🙂
      senin serindeki jönlerde çok iyi görünüyor…bir lila saçlı var ki sanırım ona göz koydum🙂
      çok teşekkürler…

      Liked by 1 kişi

    • yorumlarınız bile bizim için çok değerli….
      Sizlerde vakit ayırıp yanımızda olduğunuzu gösteriyorsunuz…
      Ve bir gün sizde aramızda olabilirsiniz -ben de bir zamanlar sadece takipçiydim-
      Teşekkür ederiz yeniden…

      Liked by 1 kişi

    • vampirli, daha doğrusu fantastik ögelerin olduğu mangaları/kitapları bende çok severim…
      Genelde ilk ilgimi çeken içeriği oluyor🙂
      ve teşekkür ederiz…

      Beğen

  1. Seriyi okudum bitirdim çok güzeldi ya 😄😄
    Özellikle çizimlerine ayrı bir bayıldım, yumuşak bir çizimi vardı 😊😊

    Ellerinize sağlık Tiger ve Minel 😚😚

    Beğen

Bir Cevap Yazın

