Escape

kapak için

Manganın Diğer Adı: Kaçış

Tür: Webtoon, One-Shot

Çizer: Lamia

Çevirmen: Rosamary

Editör: Hayal

Konusu: Bir çift kaçıyor gibi görünüyor… Aslında…

 

Online Oku MEGA

 

Escape” üzerine 13 yorum

    • şşşttt farrelleda :S ne yapıyorsun :S kimse bilmemeli Akagami’nin bazı yerlerini benim çevirdiğimi 😀 ben çevirmen olamayacak kadar İngilizcesi kıt biriyim 😀 Merakın birazdan son bulur yakındır güncel gelmesi 😀 ama bu mükemmel çevirimle sakın Akagamiyi bana yıkma :S Bu çeviriyi gördükten sonra yıkacağını da sanmam ya neyse 😀 yorum için sağol 😀

      Liked by 1 kişi

    • Hahahaha 😀 😀 Sana o kadar yol yakınken izleme bırak demiştim. Algıda seçicilik oluşmuş. Rosamary’nin çeviri yapmış olması değil de direkt Lamia’yı görmenden belli 😀 😀

      Liked by 2 people

    • Lamia o lamia mı bilemem zakky ama çevirisi bende 😀 Serimizin çeviri kontrolü neden yok sorusu bugün açıklanacağından yorumsuz…. İlk çevirim mükemmel olup (!) hatası olmadığından çeviri kontrole gerek kalmadı gibi bir şey 😀 ama ben genede teyit için sumire’me sordum 🙂 ama onun ismini yazmadım :S yazılması gerekir miydi? off çok cahilim 😦 😦 Umarım çevirimi seversiniz 🙂

      Liked by 1 kişi

    • Bana bunu yaptın demek tiger 😦 demek baktın 😦 neyse artık başa gelen çekilir 😀 asıl çevirimi görene kadar bunla idare et tiger 😀 asıl çevirim bomba gibi olacak… o bakanı da bulucam ben…. ünümü kötüye kullandılar demek 😀 neyse artık asıl çevirim gelene kadar bu mangayla idare edin 😀

      Beğen

Bir Cevap Yazın

