Byousoku 5 Centimeter

138585Adı: 5 Centimeters Per Second, Saniyede 5 Santim

Türü: Dram, Romantizm, Seinen

Cilt Sayısı: 2

Bölüm Sayısı: 11

Yayın Yılı: 2010-2011

Mangaka: Seike Yukiko (Çizim), Shinkai Makoto (Hikaye)

Çevirmen: Zakkyliar

Temizleme: Yozora

Editör: Hayal

Konusu: Hem çok yakın arkadaş hem de sınıf arkadaşı olan Toono Takaki ve Shinohara Akari, Akari’nin ailesinin işleri yüzünden başka bir yere transfer olması nedeniyle birbirlerinden koparlar. Ama taşınmalarına rağmen mail yoluyla iletişimi sürdürmektedirler. Takaki ailesinin de taşınacağını öğrenince Akari’yle son bir kez buluşma kararı alır.
Yıllar geçtikçe, ikisi de kendi yollarına gittikçe aralarındaki uzaklık git gide artar. Yine de birbirlerini ve yaşadıkları anıları hatırlarken “acaba bir daha buluşabilecek miyiz?” Diye düşünmeye devam ederler.

Byousoku 5 Centimeter” üzerine 10 yorum

  1. Aa naptınız siz 😀 Sevdiğim bir seri daha ❤ Filmini izlemiştim, mangasını da okudum mu tam hatırlamıyorum 😀 Sabırsızlıkla bekleyeceğim bunu da. Kolay gelsin şimdiden. Ve hayırlı olsun 😀 Yeni ikilimiz Hayal ve Zakkyliar 😎 😎 🐱

    Liked by 1 kişi

  2. buradan tek yorumla hayal ve zakky ortaklığını kutlayıp bitiricem 😀 bir sürü manga alınınca yorum da yapamıyorum acıyın ya bana 😀 Bir sürü güzel mangalar almşsınız 😀 hepsini sabırsızlıkla bekliyorum ama hepsine ayrı ayrı yorum yazamayacak kadar üşeniyorum 😀 hepsini bu başlık altında toplayayım bari 😀 ilk bu mangadan başlayayım filmini izlemiştim ama pek mangası var mı diye araştırma gereği duymamıştım 😀 bir bakalım mangası nasıl aklımda kalan soruları silecek mi 😀 Amaama to inazuma çok tatlı bir aile komedisine benziyor okumak istiyorum 😀 Hagoromo mishin nasıl bir manga hiç bilemedim ama siz seçtiyseniz güzeldir 😀 ve az biraz fantastik gibi olması da hoş merak uyandırıyor 😀 pen to chocalate’e gelince hıımm bu mangaka editör ilişkisine yeni bir soluk getirir diyeceğim bir manga olur umarım 😀 Ve en sevdiklerimden bir de Hotorobi var 😀 o mangayı zaten editlemek isteyen hayale buradan çoook teşekkür ediyorum 😀 o mangayı çok merak ediyorum içinden birini film yaptıkları ve acayip hoşuma giden bir mangaydı diğerlerini de okumak güzel olacak 😀 Hepsi için Ellerinize sağlık ve kolay gelsin 😀 ikinizde ellerinizi baya doldurdunuz altından kalkarsınız umarım 😀 Kısa günün karından bir manganızın altına tüm manga yorumlarınızın yorumunu yaptım üşengeçliğimden 😀 yaparken eğlenirsiniz umarım 😀 tekrardan kolay gelsin :S

    Liked by 3 people

    • Vaaay ne yazmışsın Rosamary.Yorumuna katılmakla beraber bu mangayı da merak ediyorum ne izledim ne okudum ama Hayalimin sevdiği bir manga ise okumayı sabırsızlıkla bekliyorum. Hayırlı olsun… *kalp* *kalp*

      Liked by 2 people

  3. Sanki ben bu mangayı hatırlıyorum, ya da animesi falan mı izledim, ama konusunu biliyorum 😞neyse canlarım , sizi tebrik ediyorum, şimdiden ellerinize sağlık 😊

    Liked by 1 kişi

  4. Bunun anime moviesi var çok güzeldi ^^ Mangasiyla arada farklar var mıdır acaba? Benim bu seriden tek anlamadığım kız ile oğlanın aşkının sadece mesafeler yüzünden sekteye uğramasıydı 😑😑

    Beğen

  5. vay canına bu seriyi biri çevirse keşke de okusak diye hayal kurarken burda görmek gerçekten harika oldu umarım en yakın zamanda başlanır seriye şimdiden teşekkürler MAVİ MANGA AİLESİ böyle güzel serilerle devam etmeniz dileğiyle

    Beğen

Bir Cevap Yazın

