Amaama to Inazuma

108707Adı: Amaama to Inazuma

Türü: Komedi, Slice of Life, Seinen

Cilt Sayısı: 6+

Bölüm Sayısı: 32+

Yayın Yılı: 2013 (Devam Ediyor)

Mangaka: Amagakure Gido

Çevirmen: Zakkyliar

Editör: Hayal

Konusu: Inazuka karısının ölümünden sonra küçük kızını tek başına yetiştirmeye çalışan bir öğretmendir. Yemek yapmayı bilmediği için marketten aldıkları hazır yemeklerle beslenirler. Bir gün öğrencisi Kotori’nin annesinin işlettiği bir restorana yolları düşer. Kotori’nin annesi orada değildir ama Kotori onların karnını elinden geldiğince doyurur. Aslında Kotori’nin annesiyle babası boşandığı için ve annesi etrafta olmadığı için genelde yalnız kaldığını öğrenirler. Üçü bir araya gelir ve lezzetli yemekler pişirmeye başlarlar.

Amaama to Inazuma” üzerine 11 yorum

  1. Hahahaha gözlerime inanamıyorum 😀 Biraz okumuştum ben bunu, çok şeker bir manga 😀 Ufaklık hele tam sevmelik 😀
    Hayırlı olsun ve kolay gelsin Zakkyliar, Hayal 😀 Çıkmaz ayın son salısı, hmm beklemem gerekiyor öyleyse 😄 Ama olsun bekleriz 😀 😛

    Liked by 1 kişi

    • Teşekkürler Mayu-san, artık birazcık bekleticez sizleri ama ben de sizin serileri bekliyorum yani ödeşiyoruz sayılır 😜😜 😂😂

      Liked by 1 kişi

  2. Hani romantizm 😉zak nasıl olurda içinde romantizm ve bol Jönlü bir manga almazsın çok ayıp, seni kınıyorum 😂😂😂😂neyse hayal bebeğim sevgili biricik sağ kolum 😉yeni seriniz hayırlı ugurlu olsun 😉

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

