Otome Youkai Zakuro

Otome.Youkai.Zakuro.full.255723Diğer Adları: おとめ妖怪ざくろ, Female Demon Zakuro, Maiden Demon Zakuro, Kız Şeytan Zakuro
Tür: Aksiyon, Dram, Fantazi, Tarihi, Komedi, Doğaüstü Güçler, Romantizm, Seinen, Josei
Çıkış Yılı: 2006
Mangaka: Hoshino Lily
Cilt Sayısı: 8+
Bölüm Sayısı: 55+ (devam ediyor)

Çevirmen: KouenMayu, Tigergirl
Editör: Farrelleda

Konusu: Biraz değişik bir Japonya’da Meiji dönemidir ve Gregoryen takvimi yeni yürürlüğe girmiştir. Irklar arası uzlaşmayı iletletmek için, şehrin youkai bölümünde yaşayan tilki kulaklı kızlarla, görevlendirilen genç insan askerler birlikte çalışmak üzeredirler. Peki, Zakuro’nun güçlü kişiliğiyle insan duyarlılıkları çarpıştığında ne olacaktır?

Not 1: Seriye en başından başlayacağız.

Otome Youkai Zakuro” üzerine 20 yorum

  1. Hayırlı olsun yine listemden bir mangayı kardeşlerim kapmış 😀 bunun şarkısına biterdim ah ah 😀 otomenin şarkısı dinleyesim geldi valla 😀 hahaha bir iki bölüm banada verseniz hayır demem yani 😛

    Liked by 2 people

    • Hahahaha kaptık kardeşim 😀 Teşekkür ederiz 😀 Ahh diyorum şarkısı ❤ ❤ O halde bizlere gelsin 🙄 ❤

      Veririz tabi kardeşim neden vermeyelim 😀 Otome Youkai Zakuro ❤ ❤ Moon fall in love… lalala… bir yandan söylüyorum 😀

      Liked by 1 kişi

  2. Valla bunu hiç duymadım ne yalan diyim 😳ama kouen ve mayu’m inşallah kara talihiniz bu sefer döner diye umut ediyorum 😊ve yeni seriniz hayırlı ugurlu olsun diyorum 😉bu arada ne oldu bizim serimiz 😉Makamisama dan bahsediyorum 😯

    Liked by 1 kişi

  3. Ay bunun animesini izlemiştim ben. 😀 😀 Güzel bi’ seriydi ama nedense sonrasında hiç manga var mı yok mu takip etmemiştim. 😀 😀 İlerlediği zaman okunacak. ❤ Şimdiden kolay gelsin canlar :*

    Liked by 2 people

    • Elimizdeki serileri biraz hafifletip öyle başlayacağız. Kesin bir tarih veremiyorum ama başladığımızda tam gaz gelicez inşallah 🙂

      Beğen

    • Aslında en kısa zamanda başlamak istiyoruz ama Mayu’nun da dediği gibi elimizdeki seriler biraz hafiflesin istiyoruz. bu sayede daha hızlı ilerlemiş oluruz sizde bölümleri hızlı bir şekilde okuyabilirsiniz 🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

