Boku wa Ookami

180

Adı: Boku wa ookami

Diğer adları: I am a wolf, I am the only wolf, Ben bir kurdum

Tür: Komedi, Romantik, Okul Yaşamı, Shoujo

Cilt Sayısı: 4

Bölüm Sayısı: 20

Çıkış tarihi: 2010

Yazar/Çizer: Yuuki Nachi

Çevirmen: Tigergirl, Fuwa Fuwa

Editör: Rosamary

Konu: Rina sapık erkeklerden nefret eder. Yeni sınıf arkadaşı Ookami-kun gelene kadar beyaz atlı prensini aramıştır… Ama gerçek şudur ki, o kurtlar tarafından büyütülmüştür! Ookami gerçek bir kurt olduğunu söylediğinde Rina bununla nasıl başa çıkacaktır? Bu, gerçek aşkın başlangıcı olacak mıdır?!

Not: Yazın başlanacaktır!

Boku wa Ookami” üzerine 6 yorum

    • daha temmuzun 1 i 😀 nasıl bitti 😀 evet ramazandan dolayı başlamadık 😀 yaza dedik zaten yaz yeni başlıyor bizim için 😀

      Liked by 1 kişi

  1. Bunu ingilizce okumuştum yıllar önce!! Ama çevirisi gelmeyince ümidimi yitirmiştim 😦 Ve Mavi Manga yine beni göklere çıkarıyor!! 😀 😀 😀 Çevirisini sabırsızlıkla bekliyorum!! Şimdiden size kolay gelsin! ^_^ *o*

    Beğen

Bir Yanıt Bırakın

