Chiguhagu Planet

cover

Adı: Chiguhagu Planet

Diğer Adları: Tig-hug Planet

Tür: Komedi, Romantik, Okul hayatı, Shoujo, Hayattan kesitler

Bölüm Sayısı: 4

Çıkış Tarihi: 2011

Yazar/Çizer: Meguro Amu

Çevirmen: Fuwa Fuwa

Editör: Rosamary

Çeviri Kontrol: Tigergirl

Temizleme: Victorica

Konusu: Ailesi güvenilmez olan Matsuda Erika (kısaca Eri) her şeyi tek başına yapmayı ilke edinmiştir  ve istemsizce anne gibi davranarak herkese yardım eder. Diğerleri, onu ‘başkalarına bakıcılık yapmayı seven kız’ olarak nitelendirir. Bir gün, okula oldukça garip olan Nogina Kaname adında bir öğrenci transfer olur. Kaname, kendini tanıtırken tutarsız kelimeler kullanır. Bunun üzerine Eri istemsizce kendini bu çocuğa adeta bir bakıcı gibi davranırken bulur.

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Final Online Oku

Cilt (1-4) MG

Chiguhagu Planet” üzerine 16 yorum

  1. Vay vay vay fuwa bebeğim ataklara geçmiş hayırlı olsun 😊 tiger ve Rosa işbirliği gözlerim yaşardı 😉kızlar hadi göreyim sizi 😊tebriklerimi de ayrıca sunuyorum ve yeni serimizi sabırsızlıkla bekliyorum 😉😍😘😙😗😚

    Liked by 2 people

    • Teşekkürler ne-chan Chidorimi de aldım elime seriye dalayım dedim 😀 Birlikte iyi şeyler başaracağımıza inanıyorum ve yeni serinin gururu ile çevirilere başlıyorum 🙂

      Liked by 2 people

  2. Konusu çok tatlı güzel yeni manga hayırlı olsun 🙂 Emeği geçen herkese Şimdiden çok teşekkürler 🙂

    Beğen

  3. Bu Honey mangasındaki Onise ve Noa’nın takım arkadaşlarının hikayesi değil mi???? Honey aşırı tatlı bal tadında eğlenceli bir manga idi. eminim bu manga da öyledir ve merakla bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

    Beğen

    • Bildiğim kadarıyla Honey ile bir bağlantısı yok 🙂 Ama tıpkı Honey gibi bal tadında aşırı derecede pufi pufi bir manga ^.^ Umarım en yakın zamanda sizlere bölümler ulaşır 🙂

      Beğen

    • a yağmur. Bu serinin editörü olarak cevaplamak istedim. hayır ekleyemeyiz 😦 Neden mi? Çünkü bunun editörü olacak ben deniz çok berbat bir şekilde editledim… Maalesef sayfaları kalitesizdi. Ben kalite atıp düzelteyim dedim… iyice battı rengi çok açıldı. sonra rengi koyulaştırayım dedim… bu sefer kalite tüm kontürlerimi sildi. Yani siyah yerlerde bulunan veya renkli/şekilli yerlerde bulunan yazılar okunmaz oldu ben bunu geç fark ettim… Sınav haftam olduğundan -ki 1.5 hafta sürecek- düzenleyemedim. sınav haftam biter bitmez düzeltip kaliteli bir şekilde siz okuyucularımıza sunucaz 🙂 ilginiz için teşekkür ederim.

      Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

