Siren’s Lament

Türü: Romantizm, Webtoon

Bölüm Sayısı: 34+

Yayın Yılı: 2016

Mangaka: instantmiso

Çevirmen: Zakkyliar

Editör: Livanem

Konusu: Sıradan hayatından memnun olan Lyra, içine kapanık biridir. Ama bir kaza sonucu sirenlerin dünyasına düşmesiyle rahat hayatı aniden son bulur. Bir lanete bulaşan Lyra, dünyasının hayal ettiğinden de büyük olduğunu farkeder.

Not: Müzik ihtiva eder.

Bölüm 0 Online Oku

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku

Bölüm 5 Online Oku 

Bölüm 6 Online Oku 

Bölüm 7 Online Oku 

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10 Online Oku

Bölüm (1-10) MG

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 12 Online Oku

Bölüm 13 Online Oku 

Bölüm 14 Online Oku 

Bölüm 15 Online Oku 

Bölüm 16 Online Oku 

Bölüm  17 Online Oku 

Bölüm 18 Online Oku

Bölüm 19 Online Oku 

Bölüm 20 Online Oku 

Bölüm (11-20) MG

Bölüm 21 Online Oku

Bölüm 22 Online Oku

Bölüm 23 Online Oku

Bölüm 24 Online Oku

Bölüm 25 Online Oku

Bölüm 26 Online Oku

Bölüm 27 Online Oku

Bölüm 28 Online Oku

Bölüm 28.5 Online Oku

Bölüm 29 Online Oku

Bölüm 30 Online Oku

Bölüm (21-30) MG

Bölüm 31 Online Oku MG

Bölüm 32 Online Oku MG

Bölüm 33 Online Oku MG

Bölüm 34 Online Oku MG

Bölüm 35 Online Oku MG

Bölüm 36 Online Oku MG

Bölüm 37 Online Oku MG

Bölüm 38 Online Oku MG

Bölüm 38.5 Online Oku

Siren’s Lament” üzerine 26 yorum

  1. İnanamıyorum…. Zak sen böyle bir mangayı çevirmeyi nasıl kabul ettin 😨😨😨 kapağında jönlü bir şey ne de olsa 😂😂😂 Bölüm sayısı da çok 😱😱😱 üstesinden gelebilecek misiniz…. Livanem zakky yeni manganız hayırlı olsun🙂 merakla bekliyorum 😳😳 ama ihtiva ne bilmiyorum hemen gidip bakayım😀 manganızda kolay gelsin 😊😊

    Liked by 2 people

    • Ne demek istiyorsun canım, zak her daim josei türünün sıkı bir takipçisi oldu, bunu kabul etmemesi hiç olur mu, hele de zakkk bunu kesin istiyorum diyip, sabahın köründe benim mailimi görünce, başka ne yapabilirdi 😂😂😂😂müzik kısmını sonra açıklayacağız 😉

      Liked by 2 people

  2. Jön 😈 bu benim olmaliymis😀 hayırlı olsun😀 ama sadece live😛 ayrica livim max finalinde gözümden kacti sanma en son zakky tanitmissin sonunda katil olcam cidden😀 not tutuyorum önce dogum gunu sonra max en son bu seri ee artik hakketti işkenceli bi ölümü ablasinin gülü 😈

    Liked by 2 people

    • Tiger-Chan zak’ın suçu yok, bunu yapalım diye sabah sabah tepesine binen bendim 😂😂😂😂 ve max’ın son bölümü yine benim kararımdı 😂😂😂o çok daha önceki bölümlerde istiyordu, ben de meraktan catlasın diye onu sona sakladım 😈😈doğum gününe hiç girmeyelim 😂😂😂😂😂ayrıca senle bir webtoon yapacağım canım aklımda 😉😍😚😘😘

      Liked by 2 people

  3. Bir webtoon daha geliyor. Bu da yine ilgimi çekti. Okuyacağım. Gerçi ne yapsanız okurum 😊😊 (yaza okuyacağım mangalar diye yaptığım liste dağları aştı)

    Liked by 1 kişi

  4. Ay ben bunun ingilizce çevirisini daha dün okudum yarım yamalak. Keşke çevrilse diye düşünürken Mavimanga ekibi çok mutlu etti. Çooookkk teşekkürler

    Liked by 1 kişi

  5. Ellerinize sağlık arkidişler, yalnız 4. bölümün mega linki direk online okuma linkine gidiyor. Anlaşılan yanlışlıkla eklenmemiş😀

    Beğen

  6. Çok hoş bir seri ya her ne kadar 2 oğlanın arasında kalsakta🙂 ingilizce sine bakayım dedim de 6.5 diye bir bölüm var tam anlayamadım ama mangaka zevkine mi çizmiş yoksa reklam gibi bir şey mi ?

    Beğen

    • bir nisanda şaka amaçlı yapılan bir şey. mangaka aynı değil hikayeyle alakası yok bir de biz yayınlayana kadar bir nisan çoktan geçeceği için ellemedik.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

