Natsume Yuujinchou

Natsume.Yuujinchou.full 

İsim: Natsume Yuujinchou  

Çıkış Yılı: 2005

Bölüm Sayısı: 80+

Türü: Dram, Fantastik, Okul Hayatı, Shoujo, Josei, Hayattan Kesitler, Doğaüstü

Mangaka: Yuki Midorikawa

Çeviri: Tigergirl, Sumire, Zakkyliar, Mayu

Edit: Farrelleda

Konusu: Natsume sıradan bir çocuktur, tabii büyükannesi gibi ruhları görme yeteneğinin olması dışında. Natsume’ye ölen büyükannesi Reiko’dan, ruhları kendine bağlamak ve onlara zorbalık etmek için kullandığı ‘’Arkadaşlık Kitabı’’ miras kalır. Birçok ruh peşine düşer fakat bir ‘’Kedi’’ ruhunun  ( gerçekte kitaba sahip olmak için Natsume’nin ölmesini isteyen) yardımıyla Natsume günlerini ruhları hapseden anlaşmaları feshedip, onları serbest bırakmakla geçirmektedir.

 

Natsume Yuujinchou” üzerine 24 yorum

    • Şu an daha dün konuştuk Natsume diye, bugün burada hele Farrell-sanın yaptığını görünce çok mesud oldum. Böyle 4 gözle ve çok büyük bir sabırla bekleyeceğim bölümleri 💙💙

      Liked by 3 people

  1. Neler görüyorum burada *-*
    Natsume Yuujinchou ❤ . ❤ Tigerım, Farrelledam hayırlı olsun ❤ 😀 Bu güzel ikili Natsume'mi yapar da Natsume'm okunmaz mı ❤ . ❤ Sevinçten havalara uçtum o yüzden saçmalıyorum 😀 Ve Tiger, listemde olan seriyi nasıl buldun kardeşim 😀 😄

    Liked by 2 people

  2. Yanlış görmüyorum değil mi? Natsume o 💜💜 Ben bayılıyorum buna yaa 😍😍 Çokkk teşekkür ederim bu mangayı aldığınız için. Animesi bir efsaneydi. Mangasını da okuyacağım. Daha ne isterim 😊😊 çevirmene de editöre de kolay gelsin. Elleri dert görmesin. Maşallah. Tü tü tü 😀

    Liked by 3 people

  3. Ama ama siz beni ağlatacaksınız ki~ :’) Gerçekten, animeyi tamamladığımdan beri en sevdiklerim arasında.böyle her şeyin dozunda olduğu heyecanı, dramı, komedisi..tümüyle ayrı bu seri ya *-* mangakası gerçekten bitane, hotarubi no mori e nin mangakasıydı sanırım.
    Elcağızlarınıza sağlık şimdiden *-*

    Liked by 5 people

    • Zak benim haberim yokki 😀 şuan bana sürpriz oldu bu 😀 bana göstermedi bile mangayı hiç haberim yoktu hahahaha şoktayım şuan banada sürpriz oldu hahaha yapcaz artik bir şekilde farrelledaya sözüm vardı 😀

      Liked by 3 people

Bir Yanıt Bırakın

