Special A

Diğer İsimler: S•A

Çıkış yılı: 2003

Cilt Sayısı: 17

Bölüm Sayısı: 99 (Tamamlandı)

Türü: Komedi, Dram, Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo

Yazar, Çizer: MİNAMİ Maki

Çeviri: Sumire, Mayu

Edit: Blackie

Konu: Hanazono Hikari, tüm hayatı boyunca okul rakibi Takishima Kei’ye karşı kazanma arzusuyla yanmıştır. Kei, ne yaparsa yapsın hep 1. sıraya oturmaktadır ve Hikari ne olursa olsun bu çocuğu yenmeye karar vermiştir.

Hikari, 6 yaşındayken hazırlıksız güreş maçında Kei’ye kaybetmiştir. Şimdi Hikari 15 yaşında, ona ilk yenilgisini yaşatan çocuğu yenme fırsatı için özel bir okulun ‘Special A’ grubuna katılır. Ne var ki Kei’nin Hikari için beslediği hisler farklıdır.

Not: Seriye yazın başlanacaktır.

Special A” üzerine 43 yorum

  1. Special a mi goruyorum bnn 😍 inanmiyorum ya animesini izlemistim cok sevmistim yalniz basrol kizimiz biraz safti 😂 internet durumum bi duzene otursun akatsukiyi seve seve guncele getiririz eva senseiyle insallah 😂😂 sabirsizlaniyorum simdiden

    Liked by 2 people

  2. Sumirem sen beni öldürmek mi istiyorsun 😂 😂 😂 bunun animesini çok seviyordum 😍😍😍editi alacak arkadaşım çok şanslı 😉ben kotamı doldurdum yaza kadar birşey alamam 😯yoksa hemen buna abanırdım

    Liked by 3 people

  3. Ah görünce kalpten vuruldum ❤ . ❤ Special A'm gelmişşş ❤ Çok ama çok sevdiğim bir seri ❤ Hayırlı olsun kardeşlerim ❤ Kötü planlarım var hehehe 😄 😈 😈 Arkada görüşürüz ^^’ 😀 😈 😈

    Liked by 2 people

  4. İ -na-na-mi-yo-rummmm bu benim işim mangam mi 😍😍😍 special A nin maceralarını izlemek çok eğlenceliydi şimdi tüm mangayi okuyabilecegim için kendimi çok şanslı hissediyorum😄mavi manga iyi ki varsınız ❤olley be❤
    🌸🌸🌸🌸🌸içimden taşan Moe Moe leri durduramıyorum🌸🌸🌸🌸🌸 ( kızma Sumire san vallahi durduramıyorum😌) kendimi yaramazlık yapmış olmasına rağmen annesinden lolipop kapan çocuk kadar şanslı hissediyorum 😏
    Sumire san ve Tiger san coookkkkkkk teşekkürler 😍

    Liked by 4 people

  5. hoplayıp zıplamak istiyorum, bir de katmerli sevinç olmuş yani, akatsuki güncele gelecek sonra special A başlayacak vuhuuuu biri beni durdursun 😀 (sen durdurma sumire-san 😀 )

    Liked by 5 people

  6. teklif için teşekkür ederim livanem-san ama yardımdan çok zararım olur benim, yavaşlatırım sizi :/ edit ve çevirinin zor olması dışında çok zaman aldığını biliyorum ve benim düzenli olarak yazmak zorunda olduğum bir hikayem var 🙂

    yine de mavi manga’nın sevgili editöründen böyle bir teklif almak çok gurur verici, teşekkür ederim 🙂

    ve yine buralarda serseri mayın gibi dolanmaya devam edebilirim di mi 😦

    Liked by 3 people

  7. Animesini başlayıp bitiremedigim ,ana karakterlerin yavasliklarina en az kimini todokedeki kadar hayran kaldığım manga degilmi o 🙈ama bir okadar da okumak istedim simdi hadi bakalim 😊😊😊

    Liked by 2 people

  8. Vaay be neler görüyorum neler 😀 Bu seriyi geçtiğimiz yaz yeni izleyip bitirmistim, açıkçası çizim tarzı özellikle de bacaklar hiç anime izliyormusum gibi hissettirmiyordu, ne yalan söyleyeyim bitirdikten sonra bu serinin neden çok sevildigini de anlamış değilim, hayır yani baş karakter kız bildiğin odun, kütük kendisini hiç izlettirmiyor ki 😀 Ben en çok diğer karakterleri sevmiştim, yorumlarimda da hep zengin veletlerin aşk hikayelerini izliyorum filan demiştim 😂😂 Ama yalan olmasan animesini bitirdikten sonra devamını merak etmedim, mangasina baslasam mi diye düşündüm hatta ama bizim grubun cevirecegini görünce çok sevindim animenin kaldığı yerden okumaya basliycam 😳😳 Kesinlikle Hikari için değil ama 😂😂

    Liked by 3 people

  9. Her yerde mangasını aramıştım ama hiç bir yerde bulamamıştım.Bulamayıncada çok üzülmüştüm çünkü devamını gerçekten çok merak ediyodum 😣 Ama çeviriceğinizi görünce hem şaşırdım hem mutlu oldum 😏 Umarım bölümler hemen gelir 😆 Emeği geçecek olan herkese şimdiden teşekkürler 😄

    Liked by 3 people

  10. Slm sayın editörler çevirmenler ve emeği geçen herkes:-) yoğun olduğunuzu da biliyorum lakin akatsuki no yona guncelde olduğuna göre artık bu mangayi bekleyebilir mıyız 😋 siz ne dersiniz 😅

    Beğen

Bir Yanıt Bırakın

