Aisuru Hito

Aisuru-Hito-v04_001

Diğer Adları: Ai Suru Hito; Sevdiğim Kişi, Loved One; Lover
Tür: Komedi, Josei, Romantizm, Smut (+18)
Çıkış Yılı: 2001
Mangaka: Yoshihara Yuki
Durumu: Tamamlanmış
Cilt Sayısı: 4
Bölüm Sayısı: 20

Çevirmen: Mayu

Temizleme: Minel
Editör: Eva

Konusu: Baş kahramanımız Kinoshito Sakiko, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Kısa siyah saçlı ve seksi gözleriyle, uzun boylu, karamsar ve yakışıklı 28 yaşındaki üniversite profesörü, Chifuyu-sensei’ye tamamen aşıktır. Ne yazık ki Sakiko’nun, sevgi gösterisini her zaman agresifçe reddetse de Sakiko yine de vazgeçmez. Bir ev kriziyle karşı karşıya kalan, Sakiko, para kazanmak için her çareye başvurur böylece o bölgede kalıp öğretmenini takip etmeye devam edebilecektir. Ancak konu para kazanmaya gelince Sakiko çok zeki değildir. Kendini sokak köşesinde satmaya çalışır! Ama fiyatı çok yüksek olduğu için hiç kimse ilgilenmez.Daha sonra sokakta Natsuo adında uzun sarı saçlı bir adamla tanışır. Natsuo, Sakiko’yla ilgilenir ve harika bir öpücükten sonra, onu dairesine götürür. İşler, Natsuo’nun evine birinin gelişiyle yarıda kesilir. Tahmin edin gelen kim?

166309l

Bölüm 1 Online Oku 

Bölüm 2 Online Oku 

Bölüm 3 Online Oku 

Bölüm 4 Online Oku 

Bölüm 5 Online Oku 

Cilt 1 (1-5) MG

002

Bölüm 6 Online Oku 

Bölüm 7 Online Oku 

Bölüm 8 Online Oku 

Bölüm 9 Online Oku 

Bölüm 10 Online Oku 

Cilt 2 (6-10) MG

1

Bölüm 11 Online Oku MF

Bölüm 12 Online Oku MF

Bölüm 13 Online Oku MF

Aisuru Hito” üzerine 25 yorum

  1. Oha ben şok😀 en sevdiğim mangaka😀 beni manga alemine kavusturan mangaka bir nevi hayırlı olsun merakla bekliyorum listemdeydi bu manga artık siz yaparsiniz okuruz bizde oh bu habere bir keyif çayı içerim😀

    Liked by 3 people

    • Cidden mi hahaha😀 Teşekkür ederiz kardeşim😀 Bende mangakayı çok sevdim ve bu serisi okuduğum dördüncü serisi😀 Bekle bizi kardeşim😎❤ Oh afiyet olsun😀

      Liked by 2 people

  2. Gerçekten cesaretinizi tebrik ederim. En sevdiğim mangakalardan biridir ve smut mangaları çeviren çeviri grupları çok az sayıda, genellikle ing okumak zorunda kalıyoruz bu tür mangaları sevdiğim serileri bir bir türkçeye kazandırdığınızı görmek bir harika. Cesaretiniz karşısında saygıyla eğiliyorum ve şimdiden emeklerinize ellerinize sağlık diyorum, heyecanla bölümleri bekliyorum:)

    Liked by 4 people

    • Çok teşekkür ederiz🙂 Benimde sevdiğim bir mangakadır. Gerçekten güzel seriler yapıyor. Güzel yorumunuz içinde teşekkür ederiz🙂 Yorumları görünce daha da çok heyecanlandım😀 Çeviriye başlamak için sabırsızlanıyorum😀

      Liked by 2 people

  3. millet olaya gelin, eva ve mayu bir smut çalışmasında sizlere gizli dünyaların kapılarını aralayacak😀 Evam ve mavi saçlı prensesim harikasınız, tebrik ediyorum😀 ve yeni serimizi heyecanla bekliyorum. Yalnız kızları uyarmanız lazım, Bu yakışıklılar kalpten götürebilir.😀

    Liked by 3 people

    • Livanem-san❤ .❤ Gizli dünyaların kapısı yakında aralanacak😎😎 Sakın kaçırmayın😎 Ve söylemeden geçemeyeceğim ilk smut mangam olacak😀😎
      Teşekkür ederiz Livanem-san😀 Kesinlikle yakışıklılarımız kalpten götürebilir. Öhöm, efendim herkes dikkatli olsun lütfen😀

      Liked by 3 people

  4. Simdiden heyecanlandim kim acabao_O bu türde sadece sekreteri okumustum cok guzeldi eminim buda guzeldir sizin sayenizde yeni şeyler görüyoruz ,okuyorz ve sizi seviyoruz😍😍 teşekkürler 🎀

    Liked by 4 people

  5. Ahaha konusu değişikmiş, bölüm sayısı da az, merakla bekliyorum Mayu’cum 😳😳 Bence o gelen kişi profesör ya da onunla bağlantısı olan biri olabilir 😅😅

    Simdiden kolay gelsin ve hayırlısı olsun ^_^

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

