Handa-kun

İsim: Handa-kun

Çıkış Yılı: 2013

Bölüm Sayısı: Orijinali 7 Cilt 34 Bölüm Tamamlandı (İngilizce 18+)

Türü: Komedi, Okul Hayatı, Shounen

Mangaka: Yoshino Satsuki

Çeviri: Farrelleda, Zakkyliar (1), Mayu (2), TheDirectEco (3), Hiro (7+)

Temizleme: Asmin, Mrv173

Edit: Farrelleda

Konusu: Seishuu Handa yaşıtları arasında kaligrafi dehası olarak saygı ve  hayranlık duyulan bir öğrencidir. Lakin diğerlerinin ilgisini ve saygısını yanlış anlayarak tüm okulun ondan nefret ettiği gibi bir izlenime kapılır. Yalnızca hayatını huzur içine yaşamak isteyen Handa, kendini yanlış anlamalar silsilesinin içinde bulur.

Not: Bu manga, Seishuu Handa’nın Barakamon’dan altı yıl öncesini, lise hayatını anlatır.

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku

Bölüm 5 Online Oku

Cilt 1 (1-5) MF

000

Bölüm 6 Online Oku

Bölüm 7 Online Oku

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10 Online Oku

Cilt 2 (6-10) MG

h3

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 12 Online Oku

Bölüm 13 Online Oku

Bölüm 14 Online Oku

Bölüm 15 Online Oku

Cilt 3 (11-15) MG

001

Bölüm 16 Online Oku

Bölüm 17 Online Oku

Bölüm 18 Online Oku

(16-18) MG

Handa-kun” üzerine 21 yorum

  1. Vay vay Farrelleda’cım hiç tahmin etmezdim bu seriyi alacağını 😆😆 Yalnız barakamona tek kelime ile bayılırımmmmmmm ne müthiş, ne harika, ne kahkaha dolu ne sıcacık bir seriydi o ya 😳😳😳😳 Üstelik tam da bunun anime haberi geldi 😂😂 Gerçi ben barakamon devam sezonu daha çok isterdim 😜😜

    Kolay gelsin canım 😘😘

    Liked by 2 people

    • Aslında 1 yıldır listemdeydi, lakin anime haberini okuyunca dumur oldum hiç beklemiyordum 😂😂 Manga elden gidiyor telaşesi bu 😄😄
      Ve Barakamon 💙💙 çok severim, devam sezonuna ben de hayır demem. bu manga da onun kadar olmasada ayrı bir komedi, teşekkürler TheDirectEco 😊😊

      Liked by 2 people

  2. Oooo Farrelledam❤ .❤ Hayırlı olsun😀 Barakamon gerçekten çok güzeldi *-* Bu da güzeldir eminim. Ama Naru olmadan nasıl olacak merak ediyorum😀 Handa'nın geçmişini görelim *-* Dört gözle bekliyorum🙄🙄 Çok çok kolay gelsin^^’

    Liked by 1 kişi

  3. Seri gerçekten iyidir, eğlencelidir. Lise hayatı vs deyince çok fazla beklentim yoktu ama güzel işleniyor. Ayrıca anime haberi de sevindirdi ama manga sever biri olarak manga takibini tercih ediyorum. Ayrı, özel bir keyfi var. Hazır çok fazla bölüm yokken haberini yayınlamanız ve başlayacak olmanız da iyi olmuş. Şimdiden kolay gelsin ve başlayacaklara da keyifli okumalar. Eminim, sevecektirler.

    Liked by 1 kişi

  4. Bölümü verince gördüm seriyi, ellerinize sağlık çok çok teşekkürler bu seriyi aldığınız için🙂 manga sever biri olarak animesinin çıkacağını duydum ama keşke mangası da çevrilse diyordum cidden o içiniz deki kalp gözü açık olan arkadaşa selamlar🙂 tekrar manga sever olarak soruyorum acaba barakamon serisini de almayı düşünüyor musunuz🙂

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

