Double Baby

4

Adı: Double Baby

Türü: Komedi, Romantizm, Okul Yaşamı, Shoujo

Cilt Sayısı: 1

Bölüm Sayısı: 3

Yayın Yılı: 2011

Mangaka: Fujio Nami

Çeviri: Tigergirl

Edit: Minel

Konusu: Bir gün, Mei sınıfın en havalı erkeği olan Ogihara’yı küçük bir çocuğun “to-chan(baba)” diye çağırdığını görmüştür. Şimdiden bir oğlu mu vardır?! Ayrıca çocuk Mei’ye bağlanır, o yüzden Ogihara ondan okuldan sonra bebek bakıcılığı yapmasını ister! Sonrasında Mei bebek bakıcılığının düşündüğünden daha eğlenceli olduğunu keşfeder. Ama… Bu garip his de neyin nesidir?!

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 1-3 MG

Double Baby” üzerine 15 yorum

      • Evt o mangaymis oda guzeldi ..oneshot da olsa insani etkileyen mangalar var helede benim gibi bir sulugözü 😀bende seviyorum boyle mangalari emeginize sağlık gercekten guzel mangalar seciyorsnz 😍

        Liked by 1 kişi

  1. Yine mi siz😜sizi TT olarak ilan ediyorum 😂😂😂😉tenshi ve tiger kardeşler yeni mini seriniz hayırlı olsun 😊 çalışın boş durmayın, sevindirin beni 😉😂😂

    Liked by 2 people

  2. Genelde uzun soluklu serileri tercih ediyorum, biraz doyumsuz olduğumdan mütevellit, kısa mangalar pek kesmiyor beni 😉

    Yeni seri hayırlı olsun Tiger chan ve tenshi 🙌😊

    Liked by 1 kişi

Bir Yanıt Bırakın

