Zakkyliar’dan Challenge Günceli

Evet herkese tekrar merhabalar! Yazmayalı uzun zaman olmuştu diye düşünürken Psy’nin aniden “Umut koş güncel hazırla ben yokum” demesi bir oldu. Tabii haftalardır benden güncel isteyen Psy gidince meydan bana kaldı ve “Yaşadım hazır yazacak konum da var yuppii” diye parti moduna girdim bir anda. Evet başlıktan da anlaşılan konum yaklaşık 1-2 haftadır hazırda bekliyordu. 😀

Konuya girmeden özet geçmeye üşendiğim için size Foreverın güzel güzel yazmış olduğu yazıyı veriyorum. Orada fazlasıyla ayrıntılı şekilde anlatmış kendisi: OyalananBlog Challenge Linki

(Biz zaten yazıları okumuyorduk ki sadece bölümlere bakıyorduk diyorsanız da kalbim kırıldı söyleyim :()

Livanem bir süre önce bu challenge konusunu Forever’ın bloğundan görüp bize açmıştı. Sonra da biz de yapalım edelim derken olaylar gelişti ve kendimizi kocaman bir arenada bulduk. Savaşa hazırız nidalarıyla iki haftalık bir süre belirleyip bölümleri kararlaştırdık. 😀 Tabii ki rekabet savaş falan işin şakası. Buradaki olay herkesin kendi sınırlarını zorlaması ve bir yandan da diğerlerine gaz ve destek vermesi 😀 Tabii benim desteğe falan ihtiyacım yok gözüm karadır bilirsiniz 8)

Şu an sınırları zorlayıp kendi azmini test edecek yiğitler arasında ben, Livanem, Forever, Roromiya, TheDirectEco ve Farrelleda var. Daha fazla kişi kandıramadık valla 😀 Ama belki bunun bitiminde insanlar neşemizi görür ve kendileri de denemek için can atarlar bilemedim 😀 Neyse ben en son önümüzdeki iki hafta süresince 65 bölüm manga yapmayı planlamıştım, kendimi asıp geliyorum izninizle (üstüne rahat durmadım iki tane de oneshot yapacağım) 😀

(Challenge özeti)

Evet bu self-mücadelemizi takip etmek isteyenler için de linklerimizi atıyorum:

(Livanem)

(ForeverYoung)

(Zakkyliar)

(Farrelleda)

(TheDirectEco)

Yorumlarınızla bizi gazlayıp desteklemeniz ümidiyle bu haftanın bölümlerine geçelim 😀

Nemuri no Fuchi 10-11 

Çeviri: TheDirectEco Temizleme: Mayu Edit: Rosamary

Ookami Shounen FİNAL (bitti seri şükür hahaha bitti)

Çeviri: Guiltyangel Çeviri Kontrol: Mayu & Tigergirl Temizleme: Latteköpüğü Edit: Mayu & Tigergirl

The One 24

Çeviri: Tigergirl Edit: Psykhe

Mahoutsukai no Yome 6

Çeviri: TheDirectEco Temizleme: Ageanas Edit: Zakkyliar

Stretch 10-11

Çeviri: Zakkyliar Edit: Ageanas

Zakkyliar’dan Challenge Günceli” üzerine 62 yorum

  1. daha fazla yorum bekletmeden bir yorum yazayım hepinizin challengeda başarılar. hepiniz umarım o challenge şeysinde hedefinize ulaşırsınız da biz bol bol manga okuruz 😀 hadi elinizden geleni hatta daha fazlasını yapın size güveniyorum 😀 kolay gelsin hepinize 😀 güncelde emeği geçen herkesin ellerine sağlık… en kısa yorumum olarak şuraya bırakayım bunu 😀

    Liked by 3 people

  2. Hahaha umut ya şükür bitti hahaha yazmistim kopyala yapistir mi yaptin hahaha koptum suan 😀 ve rekabette bizde varız livin takımında sumi ile ben 😀 kişisel olarak girmiyorum ben ama 😛 biz livanem takımıyız 😀 güncel için elinize sağlık

    Liked by 3 people

  3. Destek ekibine katılmak için trello hesabı alıp mesajı bile nasıl yazacağını bulamamış bir insan olarak 🙂 sizleri en azından buradan destekleyeyim 🙂 ( haydi bastır haydiiiii tam zamanı tam zamanı şimdiiiii ) güncelde emeği geçenlerin ellerine sağlık.

    Liked by 4 people

  4. Ooo güncel ve challenge süper olmuş zak, ellerine sağlık ablasının gülü 😉 ve bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete derim 😜güncelde emeği geçen sevgili arkadaşlarım hepinizin ellerine dillerine sağlık 😗 😙 😗

    Liked by 4 people

  5. Challenge’de hepinize başarılar dilerim arkadaşlar 😀
    Ve güncel için ellerinize sağlık 😀
    Hahaha 😀 Ookami Shounen’inde bitişini kutlarım 😀

    Not: Mahoutsukai’den bölüm gelmiş *-* Yaşasın *-*

    Liked by 4 people

  6. Ooo kolay gelsin herkesee 😀 Zor ama eğlenceli duruyor 😀 Bazı konularda daha organize olacağını düşündüğüm için ben de bir hesap açtım 😀 Son olarak güncel için elinize sağlık 😀

    Liked by 3 people

  7. Zak söylemeyi unuttun sanırım. Challenges için planlama yaparken zak şöyle bir fikir ortaya atmıştı. challenge da başarılı olamayan kişiye ceza verelim demişti, ne ceza versek acaba 😞😜😎evet millet nasıl bir ceza verelim, yorumlarınızı bekliyoruz 😂😂😂😂😂

    Liked by 5 people

  8. eyvahlar olsun eyvaaah burada yayınlandı artık tam rezil olcam desenize 😄

    herkesi bize desteğe bekliyoruz, dileyen çelme takmaya da gelmekten çekinmesin lütfen 😈
    her şey siz daha çok manga okuyabilin diye ey okuyucu ❤
    hepimize başarılar ^^'

    **aslında dün yorum yazmıştım ama son saniyede net kesildiğinden gitmemiş sanırım**

    Liked by 5 people

  9. Mahoutsukai no Yome serisini birçok yerde gördüm ama bir türlü başlayamadım. Başlasam fena olmayacak… Merak ettirdiler.

    Meydan okuma olayı nedir ne değildir bilmiyorum ama ona da bakacağım. İlginç ve eğlenceli bir etkinliğe benziyor. 😄

    Teşekkürler arkadaşlar.

    Liked by 3 people

    • Ooh Mahoutsukai benim seri 😎😎 Oku oku çok güzel ve mistik bir havası vardır ama senin gibi bir shounenci nasıl bulur bilmiyorum 😂😂 (Gerçi Shounenci misin pek bilmiyorum da 😅😅)

      Liked by 2 people

      • Shoujo hariç okuyorum, ne olursa… Lâkin shoujo da okuduğum olur sadece için de farklı türleri de iyi bir şekilde harmanlaması lazım. Öyle klasik shoujo’ları sevmiyorum. hıh Sırf meraktan bir kaç bölüm bakacağım. Hem belli mi olur belki çok severim. 😄

        Liked by 1 kişi

  10. Elleriz kollariniz dert gormesin 😉 Zakky sahane bir guncel olmus :)) Hepiciginize challenge’de başarılar dilerim ve yine dilerim ki hedeflerinize tasarladiginiz gibi ulaşın 😉 Özellikle Zakky ve Forever gözüm sizde 😉 çok yorulmasaniz da olur 🙂

    Liked by 4 people

  11. 66 bölüm nedir arkadaş? Hey maşallah diyorum, sonra da gidip kollarımı sıvıyorum. (Ben 30 ayarlamıştım da…) Neyse bir başlayalım da kapışmayı sonra düşünürüz. Çelınca katılan tüm arkadaşlara buradan kolay gelsin diyorum. 2 Hafta sonra görüşmek üzere! 🙂

    Liked by 4 people

  12. Chi 112 Umut 😀 113 bende asdfhnbf challenge harikaymış yaaa.. bana gereken şey ama o kadar iddialı bir insan değilim.. 😀 -_- kolay gelsin sizlere… 😀 fighting!! Gambattee!!! Güncel için ellerinize sağlık 😀 ❤ Mavi Manga ❤ ❤ ❤

    Liked by 3 people

Bir Cevap Yazın

