Watashi ni XX Shinasai

Diğer İsimler: Do xx to Me!, Love mission, Missions of Love, xx Me!

Çıkış yılı: 2009

Cilt Sayısı: 19

Bölüm Sayısı: 76 (Tamamlandı)

Türü: Komedi, Dram, Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo

Yazar, Çizer: TOOYAMA Ema

Çeviri: Sumire

Edit: Friolero

Konu: Yukina tüm zamanların en çok okunan cep telefonu romanlarının yazarı Yupina’dır, fakat bunu kimse bilmemektedir. Daha önce hiç aşk hikayesi yazmadığı için sıkışmış durumdadır. Ama tüm okuyucularının hatrına aşkın nasıl bir şey olduğunu deneyimleyecektir. Şans eseri eline Shigure’nin defteri geçip de onun gerçek yüzünü keşfettiğinde ona şantaj yapar. En büyük aşk görevi şimdi başlar; ‘Bana aşık ol!’

‘Mutlak sıfır noktasındaki buz kadın’ olarak bilinen Himuro Yukina soğuk ve gözlemci kızdır. Aynı zamanda Yupina ismiyle bilinen popüler cep telefonu roman yazarı. Kuzeninden başka iletişimde olduğu kimse yoktur ve romanında daha fazla aşk yansıtması mümkün değildir. Okulun tipik bishouneni Kitami Shigure, Yukina ona şantaj yaptığında tuzağına düşen gerçek bir kadın avcısıdır ve ikisi de şahsi sırları için aşık rolü yapmak zorunda kalırlar.

Watashi ni XX Shinasai” üzerine 18 yorum

  1. Bu mangayı İngilizce olarak okuyordum ama zamansızlıktan devam edememiştim. Sonra da her zamanki gibi üşendim 😀 Bunu da çevireceksiniz ya ne kadar teşekkür etsem az. Elleriniz dert görmesin 😀

    Liked by 1 kişi

  2. evet güzel bir seriye benziyor. ama ben kotamı doldurdum artık 😦 diğer arkadaşlar bu güzel serimiz ellerinizden öpsün lütfen 😀

    Liked by 1 kişi

  3. heee benim de listemdeydi bu 😀 son zamanlarda fazlaca gözüme çarpıyordu 😀 hayırlı olsun ^^ diğer seriler için de geçerli tabi 😀 hepsini bi yerden hallediyorum, ne tembelim böyle >.<

    Liked by 1 kişi

  4. Watashi ni XX Shinasai ❤ . ❤ Kapağı ❤ . ❤ Sumire ❤ . ❤
    İngilizce okumuştum biraz ve çok hoşuma gitmişti. Hayırlı olsun Sumirem 😀 Aldığını görünce sevinçten havalara uçtum 😄 (Her an bayılabilirim 🙄 😄 )
    Çok güzel bir manga seçmişssin ve çoooooooook kolay gelsin ❤ 🙄

    Liked by 1 kişi

  5. Bayıldımmm! Konusu acayip güzel sabırsızlıkla bekliyorum 🙂 Emeği geçen herkese şimdiden çok teşekkürler ve kolay gelsinnn 🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

