Ichirei Shite, Kiss

Diğer İsimler: Ichirei Shite, Kisu, My Poisoned Arrow

Çıkış yılı: 2012

Cilt Sayısı: 7

Bölüm Sayısı: 28 (Tamamlandı, İngilizcesi 6. bölümde)

Türü: Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo, Spor

Yazar, Çizer: Kaga Yakko

Çeviri: Sumire

Temizleme: Friolero

Edit: Livanem

Konu: An, 6 yıldır -orta okuldan beri- kendini okçuluğa adamıştır. Ne var ki lisenin son turnuvası iyi sonuçlarla bitmemiştir. An, karışık hislerine rağmen emekli olmaya karar verir ve kulüp başkanlığını kohaisi Mikami Youta’ya bırakır. Youta’nın muhteşem bir yeteneği vardır, ama ya An’a karşı sergilediği davetkar tutum..?

Bölüm 1 Online Oku MG

Bölüm 2 Online Oku MEGA

Ichirei Shite, Kiss” üzerine 24 yorum

  1. Sumire yardiriyorsun tabiri caizse 🙌😆
    Shoujo dedin mi dibinde biterim :d şu An ve Youta ilişkisini merak ettim. Yine çok çekici bir resim seçimi tebrikler Sumirecim 😉 ve yine editör bulma konusunda bol şans 😊 ve tekrardan en kisa zamanda okuyabilmek ümidiyle, emeklere sağlık 😙

    Dejavu oldum sankim 😆

    Liked by 1 kişi

  2. Ana olmaz ki yaa. Sumirem canım biricik menekşem niye beni yoldan çıkartacak serileri seçiyorsun, şu manga acayip kanım kaynadı, ağlamak istiyorum 😢 😭 😭 😜😗😙😘😚😍oğlana aşık oldum resmen 😍offf

    Liked by 1 kişi

  3. Az önce baktım ingilizce olan bölümlere ve cok beğendim, benden başkası editlemesin yaaaa, öf sumirem hep senin yüzünden 😈😂😂😂😂livanem delirdi az önce 😉

    Liked by 1 kişi

  4. Bu editöRünü buLduğun anLamına mı geLiyor şimdi Sumire?😀

    Livanem bende heLecanLandım şimdi >,< inşaALLAH sende bi eL atarsın da hemencecik okuyabiLiriz ♥ *-*

    Liked by 2 people

    • canım hemencecik okumayazsınız zira alıyorum ama benimde kendi serilerim ve eco ile yapacağım serimiz var. O yüzden bir şekilde yapacağız😀 sumirem içimdeki şeytanı çok pis etkiledi😀 şaun benim şeytan fırfır dönüyor😀

      Liked by 1 kişi

  5. Ayy bu da harikaymış *-* Bu okçuluk kulüplerini de seviyorum❤ Çok güzel bir spor❤ Bir de içinde aşk varsa tadından yenmez❤😀 Kardeşim böyle güzel mangaları nerden buluyorsun🙄 Hayırlı olsun ve kolay gelsin Sumirem, Livanem-san❤ .❤ Merakla bekliyorum *-*

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

