Yuki wa Jigoku ni Ochiru no ka

Diğer İsimler: Does Yuki Fall to Hell?, Will Yuki Fall Into Hell?, Yuki Cehenneme mi Düşecek?

Çıkış yılı: 2014

Cilt Sayısı: 6 (Tamamlandı)

Bölüm Sayısı: 29 (İngilizce 13.bölümde)

Türü: Aksiyon, Romantizm, Shoujo, Doğa Üstü Güçler

Yazar, Çizer: Fujiwara Hiro

Çeviri: Sumire

Edit: Farrelleda

Konu: Hikaye, sırlarını kimseye söyleyemeyen 5 arkadaşıyla birlikte Kyoto’nun kırsal alanında yaşayan bir kız olan Yuki’nin etrafında dönmektedir. 16. yaş gününde Yuki’nin kaderi değişmeye başlar.

Yuki wa Jigoku ni Ochiru no ka” üzerine 20 yorum

  1. Yuki gelmiş Yuki❤ Kaichou'mun mangakası❤ .❤
    Çok merak ediyordum. Seni beklicem kardeşim❤
    Hayırlı olsun ve kolay gelsin Sumirem❤😀

    Not: Her an kalpten gidebilirim *-* Hazır ol *-*

    Liked by 1 kişi

  2. Gerçekten güzelmiş kolay gelsin bide biyerde gözüme takılan Bi manga vardı Türkçesini aradım bulamadım hep ingl adı; S Kareshi Joujou bakın çok güzel eğer sizde beğenirseniz çevirmenizi çok isterim kolay gelsin .:)

    Liked by 1 kişi

  3. Wow resim çok cazipkar 😙
    Konudan ziyade bu yüzden okumak istedim. Editör konusunda bol şans yeni seri hayırlı olsun sumirecim 👼inşaallah en kısa zamanda çeviriye başlarsin şimdiden emeklere sağlık 😊

    Liked by 1 kişi

  4. kyaaaa🙂 mangaka Fujiwara’nın yeni serisini çevireceksiniz çok mutlu oldum Kaichou Wa Maid-Sama bittiğinde çok üzülmüştüm bunu görünce çok sevindim çok teşekkür ederim çevirisini dört gözle bekleyeceğim elleriniz dert görmesin(o kadar sevindi ki yaşlı teyzeler gibi konuşmaya başladı😛 )

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

