Kimi wa Kirakira

Kimi wa Kirakira

Diğer Adı: Parıldıyorsun

Mangaka: YOSHİNO Aki

Yıl: 2008

Bölüm: 5

Tür: Josei, Romantizm, Spor

Çeviri: Farrelleda

Temizleme: Hayal

 Edit: Minel

Konu: Shinobu okuluna uyum sağlamakta zorluk yaşayan bir fotoğrafçıdır. Okçuluk takımının kaptanı olan, çocukluk arkadaşı onun hakkında endişelenmektedir.Bir gün, bir Amerikan futbol oyuncusuyla yaşadığı garip karşılaşmasından sonra bu gencin futbol oynarkenki coşkusuna tanık olur ve ani bir dürtüyle resmini çekmek ister.

Not: Uzak bir gelecekte başlanacaktır.

Online Oku Bölüm 1

Online Oku Bölüm 2

Online Oku Bölüm 3

Online Oku Bölüm 4

Online Oku Bölüm 5

Kimi wa Kirakira” üzerine 27 yorum

  1. Oo neler görüyorum ben :oops::oops: Farrelleda alışkın değilim seni çevirmen koltuğunda görmeye 😆😆 şimdiden kolay gelsin ve hayırlı olsun kızlar, o uzak gelecekte bir gün gelecek 😛😛

    Liked by 3 people

    • Gelecek ama yaklaşık 2-3 ay sonra gelecek 😄😄 önce ellerimizdeki serileri boşaltmak gerek :):) ve Farrelledayı kandırdım çok tembellik yaptı çevirmenlik konusunda :):) hadi ortak olalım dedik bir bakmışız ben bir manga beğenmişim o da çevirisini kabul etmiş :):) öyle başladık :):) umarım güzel bir ortaklık olur da daha fazla çeviri yapması için zorlarım onu 😈😈 ve teşekkürler :):)

      Liked by 3 people

    • Teşekkürler Eco. Günün birinde Rosamary çok yattın çeviride dur ben boyunun ölçünü alayım dedi ve sürprizle geldi. Tabii şikayetçi miyim hayır. 😀 😀 Rosamary ile deney yapıyoruz iki rahat insanın ortaklığı nasıl olacak diye. Uzak gelecek mümkünse uzakta kalsın öyle hemencecik gelivermesin ayrıca 🙂 🙂

      Liked by 3 people

  2. Allah’ım bu nedir ya 😂😂😂uzak bir gelecek 😂😂😂aklıma tiger ve psy’nin müsait bir zamanda diye not düştüğü tanıtım yazısı geldi 😂😂😂bizim grup gerçekten çok enteresan 😂😂😂kızlar hayırlı olsun 😊 en yakın zamanda başlamanız dileğiyle 😉

    Liked by 5 people

    • Uzak bir gelecek 🙂 ama ne yapalım ikimizin de elleri dolu :):) ben de bu seriyi çok beğendiğimden edayı kandırdım hadi yapalım’a geldi :):) bizim grup enterasan olmazsa zaten eğlenceli olmazdı :):) umarım hikayeyi beğenirsin :):) jönümüzün bir sahnesi var farrelleda da ben de çok beğendik 😍😍 senin de beğenmen dileğiyle belki bu manga da azıcık çene çalarım :):)

      Liked by 3 people

      • umarım canım 😀 hayranlığımdan vazgeçtiğin için 😀 (tiger kanıtladı çünkü:D )bakalım nasıl tekrar sevgili fanım olacaksın 😀 bu çene çalmalarında bunu merakla bekleyeceğim 😀

        Liked by 5 people

      • livanem sana olan sevgimi ve beslediğim hayranlığımı tüm bölümlerde muhakkak dile getireceğimden şüphen olmasın. sumire ve tiger belki sana fan olarak yetebilir. hatta belki de seni benden daha fazla hakediyorlardır da ama ben de eşit derecede fanlığını hakediyorum. seni ilk serinden beri takip ediyorum. ilk serinde ne kadar güzel çene çalıyordun notlarını okumadan geçmez ve tüm notlarından zevk alırdım ❤ ❤ ❤ o kadar güzel yazıyordun ki… arada tigera sataşmalarını, günlük hayattan konuşmanı, boş yerleri doldurma isteğini hep tatlılıkla okurdum ❤ ❤ ❤ ne kadar yetenekli ve ne kadar harika biri derdim… şimdi iyi ki burada seninle birlikte çalışma fırsatım oldu… zamanla sende senin ne kadar büyük bir fanın olduğumu anlayacaksın… sevgilerimle seni seven masum fanın… ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

        Liked by 3 people

    • şimdi sumirem hakkını ödeyemem çok çalışıyorsun hakikaten 😀 sana da ablasının gülü olarak mı seslensem. Umut kıskanmasın sonra seni 😀

      Liked by 3 people

    • Teşekkürler Livanem-san. Rosamary’nin de dediği gibi bir sahnesini çok sevdik. Jönü kadrajımıza aldık hemen. Ayrıca Eva-san not koy deyince, Rosamary ile ne zaman yapacağımız da meçhullerde bunun için belirsizlik iyi olur diye düşündük 😄 😄

      Liked by 4 people

  3. Yeni seriniz hayırlı olsun Farrelledam, Rosa’cık 😀
    Okuma listemdeydi bu seri görünce şaşırdım 😄
    Hahahaha uzak bir gelecek 😄 Harikasınız 😄

    Liked by 3 people

Bir Yanıt Bırakın

