Fly High!

Çıkış yılı: 2012

Türü: Komedi, Drama, Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo, Spor, Oneshot

Yazar, Çizer: MİTSUKİ Kako

Çeviri: Sumire

Temizleme: Rosamary

Edit: Farrelleda

Konu: Voleybol kulübünün ası olan Asuka, en iyi olmak için çalışıyor. Ama şeytani bir koçları var; Negano…

 Online Oku MF

Fly High!” üzerine 26 yorum

  1. Allah’im tanıttımmis yalansızın bi 5 dk falan tirtik tirtik okuyacak yer aradım 😂aşağı inip mayu nun yorumu görünce jetonum düştü 😏
    Hayirli olsun Sumire-san 👯❤

    Liked by 6 people

    • Hahaha Hikari ya 😂 Alemsin 😀 Evet, bu sadece tanıtım 🙂 Daha editörü bile yok oneshotcığımın 😀
      Çok teşekkür ederim Hikari 🙂 Ama umutlarını fazla yükseltme, sonra beğenmezsin falan, hayal kırıklığına uğramanı istemem 😉

      Liked by 4 people

      • The One’le ön yargılarımdan kurtuldum, youth gone wild’le kendimi aştım gönder gelsin sumire -san 😀 bence one- shot lar hap gibi böyle arada atıyorsun mangasızlığına iyi geliyorlar 😀

        Liked by 5 people

      • Şimdi Hikari, ben insanlık vazifemi yapıp seni uyardım. Beğenmezsen günah benden gitti, ona göre 😀 Çok güzel voleybol oynuyorlardı, dayanamadım, çevirdim 😀 Ama benim mangalar konusunda acayip tuhaf, kafadan kontak bir zevkim vardır, övünmek gibi olmasın 😎 Editör bulursam göndereyim gelsin Hikari 😀

        Liked by 4 people

    • Cidden Mayu’ya katılıyorum. Konuşmalarınızı okumak bayağı güldürdü beni de 😀 😀 Sumire’ye de katılıyorum alemsin Hikari 🙂 Mayu bu aralar yorumların düşüncelerimin tercümanı oluyor. Benim gibi yorum yapma tembeli için bulunmaz bir fırsat bu 😀 😀

      Liked by 2 people

  2. yalnız manga çevirme nedenin hakikaten ayakta alkışlanacak cinsten Sumire*san “Çok güzel voleybol oynuyorlardı” nasıl bir nedendir, güldürdün beni 😀

    Liked by 5 people

Bir Yanıt Bırakın

