Akuma wa Sasayaku

Diğer Adı: Bir Şeytan’ın Fısıltısı
MangakaNogiri Youko
Yıl: 2011
Sayfa Sayısı: 40
Tür: Romantizm, Okul, Shoujo, Oneshot
ÇeviriZakkyliar
Edit: Livanem

Konusu:
Şeytan Sumida’nın kulağına tatlı tatlı fısıldar.

 

Bölüm  Online Oku MF

Akuma wa Sasayaku” üzerine 15 yorum

  1. Hayırlı olsun Zakkyliar ve Livanem, konusu hoşuma gitti 🙂

    Bu arada fark ettiniz mi artık tanıtımla günceli ayırt edebiliyorum 🙂

    (evet, hava attım )

    Liked by 5 people

  2. Aslında bu one shot’ı yılbaşında yayınlamak isterdim ama malum bildiginiz benim bilgisayarın ekran kartı yanınca yapamadım, kısmet olursa salı günü güncelinde yayınlanacak 😊 umarım beğenirsiniz 😉

    Liked by 4 people

Bir Cevap Yazın

