Yokohama Kaidashi Kikou

Mangaka:  Ashinano Hitoshi
Yıl: 1994-2006
Cilt Sayısı: 14
Bölüm Sayısı: 142
Tür: Slice of Life, Bilim Kurgu, Dram, Seinen
Çeviri: Zakkyliar

Edit: Livanem


Konusu:
Bu Alpha 7 M2 serisinden bir robot olan Alpha Hatsuseno’nun hikayesi. Tam bir insan gibi görünen Alpha ona sahibinin bıraktığı Cafe Alpha adına küçük bir kahve dükkanı işletmektedir. Fütürist bir Japonya kırsalında geçen mangada Alpha ve onun küçük çevresi anlatılıyor.

Bölüm 0 Online Oku 

Bölüm  1 Online Oku 

Bölüm 2 Online Oku 

Bölüm 3 Online Oku 

Bölüm  4 Online Oku 

Bölüm 5 Online Oku 

Bölüm  6 Online Oku 

Bölüm 7 Online Oku

Cilt 1 (1-7) Mega

ykk-front-v2

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10  Online Oku

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm  12  Online Oku

Bölüm 13  Online Oku

Bölüm 14  Online Oku

Bölüm 15  Online Oku

Cilt 2 (8-15) MG

Bölüm 16 Online Oku

Bölüm 17 Online Oku

Bölüm  18 Online Oku

Bölüm 19 Online Oku

Bölüm  20  Online Oku

Bölüm 21 Online Oku

Bölüm 22 Online Oku

Bölüm 23  Online Oku

Cilt 3 (16-23) MG

Bölüm 24 Online Oku

Bölüm 25 Online Oku

Bölüm 26 Online Oku

Bölüm 27 Online Oku

Bölüm 28 Online Oku

Bölüm 29 Online Oku

Bölüm 30 Online Oku

Bölüm 31 Online Oku

 Cilt 4 (24-31) MG

Bölüm 32 Online Oku 

Bölüm 33 Online Oku 

Bölüm 34 Online Oku 

Bölüm 35 Online Oku 

Bölüm 36 Online Oku

Bölüm 37 Online Oku

Bölüm 38 Online Oku

Bölüm 39 Online Oku

Bölüm 40 Online Oku

Bölüm 41 Online Oku

Bölüm 42 Online Oku 

Cilt 5 (32-42) MG

Bölüm 43 Online Oku

Bölüm 44 Online Oku

Bölüm 45 Online Oku

Bölüm 46 Online Oku

Bölüm 47 Online Oku

Bölüm 48 Online Oku

Bölüm 49 Online Oku

Bölüm 50 Online Oku

Bölüm 51 Online Oku

Bölüm 52 Online Oku

Bölüm 53 Online Oku

Bölüm 54 Online Oku

Cilt 6(43-54) MG

Bölüm 55 Online Oku

Bölüm 56 Online Oku

Bölüm 57 Online Oku

Bölüm 58 Online Oku

Bölüm 59 Online Oku

Bölüm 60 Online Oku

Bölüm 61 Online Oku

Bölüm 62 Online Oku

Bölüm 63 Online Oku

Bölüm 64 Online Oku

Bölüm 65 Online Oku

Cilt 7 (55-65) MG

Yokohama Kaidashi Kikou” üzerine 31 yorum

  1. Şimdi farkettim, ben bu mangayla emekli olurum herhâlde 😂😂😂142 allah’ım sana geliyorum 😂😂😂😂bu sene ben hiç başka serilere göz dikmesem yeridir. Bu yaz anca bu biter 😂😂

    Liked by 2 people

      • livanem… inanır mısın ne kadar hislerimiz karşılıklı ben de tam su içmekten bahsettim bugün senden bir 10 dk. falan önce… sanki içine doğmuş😀 ikimizde birer bardak su içmişiz… ay ne sevindim şu an ikimizin de aynu anda su içmeyi düşünmesine (rosa saçmaladığını biliyorr ama kendine engel olamıyor😀 ) livanem ya ne kadar uyumluyuz… fanın olduğum, yakın zamanlarda aynı şeyi düşündüğümüz için çok mutluym❤❤ en büyük fan olmak bunu gerektirir ne de olsa… kolay gelsin serinde livanemim…

        Liked by 3 people

      • livanem ya susamıştım😦 ben senden vazgeçer miyim hiç😀 ben senin en büyük, en şeker, en haylaz, tatlı bela olan minik hayranınım kendim miniğim ama sana sevgim kocaman… demek ki senin de su içeceğini hissedip hemen ben de susamışım… kalp kalbe karşı dedikleri şey bu olsa gerek❤❤❤❤ sana sevgimden asla vazgeçmem ki… sen benim en hayran olduğum insansın… tatlısın, sevimlisin, komiksin, yazıların insanları neşelendiriyor… okuduğum mangalarında mangalardan çok senin yorumlarını takip ederdim… ve bu haldeyken ben senden vazgeçicem😀 şaka olsa gerek 😂😂😂 olaylar tamamen farklı nüksedilmiş😀 seni seven hayranın olarak asla senden vazgeçmem… sevgilerimle

        biricik hayranın….❤❤❤

        Liked by 2 people

    • telafi etmeme gerek yok ki livanem çünkü ben senin taa ilk mangandan itibaren takip ediyorum… ilk manganın çikolata olduğunu söyledin ve benim sana hayran olduğum manga da çikolata❤❤❤ belki ilk manganın çevirisini tiger ile yapmış olabilirsin ama ben de ilk manganda sana vurulmuş biri olarak sen beni fanın olarak kabul etmesende ben senin hep fanın olacağım❤❤❤ çünkü hayran olmak bunu gerektirir❤❤❤ hayranın olacağım… seni hep takip edicem seni gizliden destekleyen en sevdiğim insanı koruyan o gizemli destekçin olucam… çünkü seni seviyorum livanem❤❤❤ sana hayranım❤❤❤ sevgilerimle bir hayranın… sen onu kabuk etmesende seni her zaman destekleyecek olan hayranın…

      Liked by 2 people

      • Yani yazar burada diyor ki, ne telafi edeceğim ya, seninle mi uğraşacağım. Affedeceksen et, yoksa fanın olmam, olur biter, hıh… Ana fikir buymuş arkadaşlar🙄

        Liked by 1 kişi

      • :'(:'(:'(Rosa canım bi daha üstüme su içme ama :'(duyunca üzüldüm 😧 fan olup olmamak senin vereceğin bir karar sonuçta. benim seni reddetmek gibi hakkım olamaz.

        Liked by 2 people

      • Senin üstüne içmedim su 😊😊 Zaten su içmem gerekiyordu 😊😊 o yüzden tiger hatırlatmışken içeyim dedim ama yanlış anlaşılmışım bir daha yanlış anlaşılacak durumlardan kaçınmaya çalışacağım livanem merak etme 😊😊

        Liked by 1 kişi

    • Yakında yenileriz onları merak etmeyin, haber verdiğiniz için teşekkür ederiz. ^.^
      Edit: 2, 3, ve 4.ciltlerin indirme linki düzeltilmiştir.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

