Koudaike no Hitobito

CjP-PCZVAAA9Bgq.jpg

İsim: Koudai-ke no Hitobito, Takadaike no Hitobito; Takadai-ke no Hitobito
Mangaka: Morimoto Kozueko
Yıl: 15 Şubat 2013 – ?
Tür: Romantizm, Komedi, Josei
Bölüm sayısı: 2+
Çeviri: TheDirectEco
Temizleme: Hayal
Edit: Farrelleda
Konu: Sessiz, hayalperest bir çalışan olan Hirano ile şirketin New York şubesinden yeni gelen üst kadame, yakışıklı Takadai arasındaki romantizmi konu alıyor. Daha insanlarla konuşurken sıkıntı yaşayan Hirano, nedense birden Takadai tarafından yemeğe davet edilir.

Not: “Gokusen” in mangakasından.

ckoudaike_no_hitobito_v001_ch000_p001

Online Oku 0 Oku1 Oku2 Oku3 Oku4 Oku5 Oku6 Oku 

Cilt 1 (0-6) MG

1

Bölüm 7 Online Oku MG

Bölüm 8 Online Oku MG

Koudaike no Hitobito” üzerine 28 yorum

  1. Mangayı çok beğendim. İnternetten biraz araştırdım da serinin filmi varmış gibi gözüküyor. Doğru mu? Doğruysa acaba ismini rica edebilir miyim? 🙂

    Liked by 1 kişi

  2. işte beklediğim seri başlar!! listeme almıştım burda geleceklere düşmeden önce, sonra ‘aa bölüm azmış’ diye aşağılara çekmiştim 😀 ama Türkçe gelir de okunmaz mı bu seri ya *-*
    Filmi de yeni öğrendim demek ki belli bi başarıya ulaşmış, gerçi mangakaya bakmak bile yeterli okumak için 😀 😀 neyse uzattım, gideyim okuyayım ben bi 😀 😀 ❤ arigatouuu 🙂

    Liked by 2 people

  3. Önyargımı bir kenara atarsak, konudan ziyade konuya ilginçlik katan, telepati etkeni romantizme farklı bir bakış açısı getirmiş, tabi olaylar sadece romantizm üzerine kurulu değil hafiften dram da var yani tipik hayat şartları ama romantizmi fazla ve önyargımı işin içine katarsam telepati olayı daha ön planda olmalı, tabi ben bunu romantizm türünü sevmeyen biri olarak söylüyorum, “E o zaman burda işin ne?” Zorla okuttular bana, nefes alamadım okurken, içim bayıldı, her yerim şişşş şişşş 😐 Sözümü tutup 8 bölüm okudum Sahip, daha da okumam 😾 Ama yinede kendi bakış açıma yakın hissettim olayları ve Hirano muydu? neydi? O kıza uyuz oldum, belkide kişiliğini kendime yakın hissettiğimden olsa gerek 😕

    Liked by 1 kişi

    • 😂😂😂😂😂😂

      Oncelikle aferin 😌 Ödevini yapmissin, ikincisi Hirano’ya uyuz olan ilk kişiyi de sende gördüm 😂😂 Hirano gibi tatlı ve hayalperest birine nasıl uyuz olunabilir, sana benzediği için demek yok, ben kendim gibi bi karakter buldum mu onu bagrima basarim sen de değişikmiş bu 😂😂

      Ama okumanı çok sevindim, yeni bölümler çıktıkça kapina dayancam oku oku oku oku diye 😈😈

      Liked by 1 kişi

      • Ben kendime uyuz olan biriyim, ondan dolayı 😐 Sakın kapıma dayanma, elektrik var ona göre yani 😕 Demeyi unutmuşum, ellerinize sağlık, zorla okudum ama yani emeğe saygı 🙏

        Liked by 1 kişi

Bir Yanıt Bırakın

