Kuchibiru ni Kimi no Iro

165814l

Manga Adı: Kuchibiru ni Kimi no Iro, Your Color on Lip, Dudaklarındaki Renk

Tür: Romantizm, Okul, Shoujo
Mangaka: Iwashita Keiko
Cilt Sayısı: 2
Bölüm Sayısı: 7
Yıl: Ekim 2014 – Ekim 2015
Çeviri: TheDirectEco
Temizleme: Rosamary
Edit: Farrelleda

Konu: Bu renkli dünyada, ben tüm renklerimi kaybettim. Altın gibi ışıldayan bir oğlan bunu değiştirmek için gelir mi? Iwashita Keiko’nun yeni dokunaklı serisi başlıyor…

Bölüm 1 Online Oku MF

Bölüm 2 Online Oku MF

Not: Seriye Hanabira Manga’da devam edilecektir.

Kuchibiru ni Kimi no Iro” üzerine 9 yorum

  1. Aaa bunu mu çeviriyorsunuz çok mutlu oldum!! 😍😍 Seri için şimdiden binlerce kez teşekkürler Farrelleda, TheDirectEco, Rosamary 😘😘

    Liked by 2 people

      • Aman onlardan bende çok var bitmez bitmez de o kadar çok seri almışsınız ki yetiştiremiyorum. Ben de hiç yorum yapmamaktan iyidir deyip bol bol teşekkür koydum hepsine yetsin diye ^_^ Zaten çok sevdiğim serileri çevirerek 5-10 katına katlıyorsunuz bitmez bu teşekkürler, biteceğini hiç sanmıyorum 🙂 🙂

        Liked by 1 kişi

  2. Valla şu an şaşmış ka?!mış surumdayım ilk bölümünü okumuştum güzele benziyordu 🙂 ama proje Paperdolls un değil mi nası yapcaksınız onu

    Liked by 1 kişi

    • Meslek sırrı deyip bir artizlik yapalım 🙂 Ya bu manga bizi ya da biz bu manganın editini adam edeceğiz yahut fethedeceğiz 🙂 Zorlu ama tecrübe kazanılmış bir yolculuk olacak bu manga benim için.

      Liked by 1 kişi

  3. Ya ben bu kadının çizimlerine bayılıyorum yaa. Çok hoş çiziyor bence. Tam bir shoujo mangakası. Eğer yapabilme durumunuz varsa keşke bütün serilerini Türkçeye kazandırsanız. Gerçi İngilizceye de çevrilen az eseri var. Neyse zamanla artık. Bu seri içinde çok teşekkürler Ellerinize sağlık.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

