Anata ni Hana wo Sasagemashou

Diğer isimler:  Anata ni Hana wo Sasagemashou, I’ll Give You a Flower, Sana Bir Çiçek Vereceğim, Seri’nin Çiçekleri

Çıkış yılı: 2009

Cilt Sayısı: 4

Bölüm Sayısı: 20 (Tamamlanmış)

Türü: Drama, Josei, Romantizm, Smut, Doğaüstü Güçler

Yazar, Çizer: OHMİ Tomu

Çeviri: Sumire

Temizleme: LuseR

Edit: Eva

Konu: Seri mutlu ve bekar bir kızdır. Canını sıkan tek şey oldukça genç efendilik tasladığını düşündüğü nişanlısı Yuzuki’yle olacak evliliğidir. İkisi de birbirini reddederken Seri, Yuzuki’nin arkasındaki tuhaf yaratıkları fark eder.

Bölüm 1 Online Oku 

Bölüm 2 Online Oku 

Bölüm 3 Online Oku 

Bölüm 4 Online Oku 

Bölüm 5 Online Oku 

Cilt 1 (1-5) MG

Bölüm 6 Online Oku 

Bölüm 7 Online Oku 

Bölüm 8 Online Oku 

Bölüm 9 Online Oku 

Bölüm 10 Online Oku 

Cilt 2 (6-10) MG

Bölüm 11 Online Oku 

Bölüm 12 Online Oku 

Bölüm 13 Online Oku 

Bölüm 14 Online Oku 

Bölüm 15 Online Oku 

Cilt 3 (11-15) MG

Bölüm 16 Online Oku MF

Anata ni Hana wo Sasagemashou” üzerine 23 yorum

  1. Ohmi Tomu çılgınlığı mı bar bu aralar bedir yeni mangalar hep ondan çevriliyor🙂🙂 Aman çevrilsin bir güzel de okuruz artık ^_^ ^_^ Şimdiden seriler için teşekkürler 😗

    Liked by 1 kişi

    • Hım hım hım, bir çılgınlık yaptığımız kesin😄 Tüm bu serilerin altından nasıl kalkacağız bilmiyorum ama yaşasın yeni seriler😄 Yaşasın Ohmicim😄
      Bir güzel okuyun efendim🙂 Şimdiden afiyet olsun😄

      Liked by 2 people

  2. Ohmi Tomu çılgınlığı mı var bu aralar nedir yeni seriler hep ondan çevriliyor🙂🙂 Aman çevrilsin bir güzel de okuruz artık ^_^ ^_^ Şimdiden seriler için teşekkürler 😗

    Liked by 2 people

  3. Diğer Ohmi Tomulardan geldim taa buraya mangaka görseydi bu kadar eserinin Türkçeye kazandırılacağını önce bir gözleri yaşarır sevinip gururlanırdı sonra telif peşine düşerdi büyük ihtimal. Para kazanması lazım sonuçta🙂 Yeni manga hayırlı olsun Sumire ve Eva.

    Liked by 3 people

  4. Aboo bu esas oğlan tam ağzıma layık 😂😂😂bu Jön tam benlik 😂 bir Taichi kadar olmasa da bu Yakışıklıya da gözümü diktim 😉

    Liked by 1 kişi

  5. Bunu böyle “Devam Eden Projeler” kısmısına bir bölümcük eklemeden koymuşsunuz, hikari bakıp bakıp meraktan çatlasın diye🙂 Ay kendimi oyuncak vitrini önünde ağlayan çocuklar gibi hissediyorum😀 Ohmi tomu, ohmi tomu, ohmi tomu (otomatiğe bağladı)
    Gelsin ağzımıza layık yeni bölümler🙂 Secreter’in boşluğunu doldurmam lazım ahh ahh Kyouhei😦 neyse Sumire-san gelmeden kaçayım, ağlama duvarına çevirdim resmen burayı🙂 görse nasıl kızar, nasıl kızar daha başlamamış seriye utanmadan bölüm mü soruyorsun diye😀 pıh pıh pıh🙂
    ay kendi kendime geyik yapmaya başladım yine ben kaçtım hadi😀😀😀

    Liked by 2 people

    • Hikari!! Gel buraya 😈😈 (Yakasından tutarak sürükler 😈😈) Seni cezalandırma vakti.. Bugün 12ye kadar siteyi terk etmek yasak sana! Ama bal kabağına dönüşmeden önce çıkacaksın, anlaştık mı? 😈😈 (Yaşasın zalimce planım, heh heh keh keh keh 😈😈)

      Liked by 1 kişi

      • Kyaaa ne çabuk yakaladın beni :S Şuralarda buralarda accık daha sürtecektim ama yha :(((
        Hayır bakındım da yani siteye, görünmüyor gibiydin hayret nereden çıktın böyle sumire -san🙂 (arka çıkış neredeydi😀 )

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

