Mahoutsukai no Yome

Diğer adlar: The Magician’s Bride, Kadim Magus’un Gelini

Çıkış Yılı: 30 Kasım 2013 – Devam

Tür: Fantezi, Büyü, Shounen

Yazar, Çizer: Yamazaki Kore

Çeviri: TheDirectEco

Edit: Zakkyliar

Konu: Hatori Chise 16 yaşında ama ailesini ve umudunu kaybetmiştir. Tüm kapılar ona kapalı görünürken tesadüfi bir karşılaşma kaderin çarklarını döndürmeye başlar. En karanlık saatinde, gizemli bir Magus ortaya çıkar ve ona reddedemeyeceği bir fırsat sunar. İnsandan daha çok bir iblis gibi görünen bu Magus, Chise’ye umutsuzca aradığı o ışığı getirecek mi yoksa onu gölgelerin en derinine mi boğacak?

The_Ancient_Magus'_Bride,_volume_1

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku

Bölüm 5 Online Oku

Cilt 1 (1-5) Mega

4624239-02

Bölüm 6 Online Oku

Bölüm 7 Online Oku

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10 Online Oku

Bölüm 10.5 Online Oku

Cilt 2 (6-10.5) MG

 Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 12 Online Oku

Bölüm 13 Online Oku

Bölüm 14 Online Oku

Bölüm 15 Online Oku

Cilt 3 (11-15) MG

Bölüm 16 Online Oku MEGA

Bölüm 17 Online Oku MEGA

Bölüm 18 Online Oku MEGA

Bölüm 19 Online Oku MEGA

Mahoutsukai no Yome” üzerine 28 yorum

  1. oooo maşallah kış sezonunu açtık galiba. peş peşe ne manga tanıtımları yapıyoruz değil mi😀 zaak ve TheDirectEco yeni seriniz hayırlı olsun😀

    Liked by 1 kişi

  2. Yeni seri hayırlı uğurlu olsun . İngilizcesi daha önce okumuştum. Türkçesini ilk bölümünü okudum. Çeviri gayet başarılı olmuş ve Edit de iyi olmuş. Ellerinize sağlık.

    Liked by 1 kişi

  3. hahaha bunu bende çevirmeyi düşünüyordum. Sevdiğim bir manga olduğu için kendileri. Hayırlı olsun. Ama ben yinede çevirip editlemeyi düşünüyorum valla. Ne diyim. Bu arada iyi bir manga seçmişsiniz gerçekten. Devam ve kesinlikle destekliyorum. Eğer bir mahsuru da yoksa çeviride yanlış demek yerine hataları görürsem sizi uyarabilir miyim? Ya da eleştiri yapabilir miyim? Bu zamanlarda pek kimse eleştiri kaldıramıyor da ondan izin almak zorunda hissettim kendimi. Tabi eleştirinin da bir dozu var. O dozu geçmiyeceğim. Söz size *_*

    Beğen

    • Bu kendini beğenmiş tarzınız hoşuma gitmedi mangayı yapan arkadaşlar ne düşünür bilmem ama kendi fikrimi söyleyeceğim eleştirilere açığız ama ortalıkta konuşmaya kalkanlara değil
      çok rahatsız olacaksanız türkçe olarak bizden okumayın sizin ingilizceniz daha iyi olabilir ama ortalıkta bunu izin istiyor ayağı ile laf sokma tarzında yaptığınızdan kendi adıma teşekkürler çevirilerimiz yanlış dahi olsa sizin uyarınıza ihtiyacımız yok eleştiri dozunu aşmayacağını söylemeniz ise komik geldi nedense eleştiri için izin isteme şekliniz buysa doz ayarınız nasıldır kim bilir genel olarak sitemizde birebir ingilizce ye sabit kalmadığımız oluyor sizin yanlış düşündüğünüzü aslında bilerek kendimiz değiştirmiş olabiliriz bazen saçma ve konu ile alakası olmadığını gördüğümüzü acaba japoncadan çeviren kişi doğrumu yaptı sanki burada anlatmak istenen bu değil şu diye değişiyoruz.
      Çevirisi olan mangalara biz el atmıyoruz vaktimizi çevirisi olmayan mangalara ayırıp insanlara daha çok türkçe manga kazandırmaya çalışıyoruz aynı mangayı bir çok yer yapabilir bunun örnekleri de var ama hem zaman zayiatı hemde diğer insanların emeğine saygısızlık olarak görsek te sizin için bizim yapmamız bir önem taşımadığından isterseniz yapabilirsiniz.

      Liked by 5 people

      • Biraz geç oldu cevabım ama teknik sorunlar vardı. Yoksa kısa bir zamanda size yazacaktım. Eğer kabul ederseniz “özrümü” beni gerçekten sevindirirsiniz.

        Özürdilerim. Beni yanlış anladınız. Gerçekten kendimi yanlış ifade etmiş olmalıyım. Yoksa böyle sert mizaçlı olabileceğinize inanmıyorum. Çünkü kim çeviri ve edit yapıyorsa gizliden ya da uzaktan izlemek de ve sonuna kadar da desteklemekteyim. Siz bana ne derseniz diyin, haklısınız da. Ben yanlış yaptım ve bundan dolayı gerçekten özürdilerim.

        Anlatmak istediğim sadece bu mangayı seviyorum ve bende çevirmek istersem sorun olmaz inşallah diye bir fikrinizi almak istemiştim. Çünkü sevdiğim bir mangayı gereçkten çevirmek ve editlemek isteyip de yapamadığım oldu. Anlamanızı rica etmekten başka bir yolum yok. Ben sorun yaratmak istememiştim. Ama sanırım yine de sorun yarattım. Kusura bakmayın.

        Neyse fazla uzatmadan özürlerimi bildiriyor, hayatta da size her daim başarılar diliyorum.

        Bu arada Eva arkadaşımızın da doğumgününü kutlar, üzmüşsem beni affetmesini diliyorum. Hayatta sağlık ve mutluluk dilerim.

        Dostça Kalın.

        Beğen

    • Merhaba Unagi, sevdiğimiz serileri cevirmenin ve editlemenin verdiği mutluluğu bizler çok iyi biliyoruz ki bu işin içindeyiz… Ama serinin çevirmeni olarak içimden geçen düşünceyi bilmek isterseniz eğer, o da cevirmemenizi istemek rica etmek olacaktır…

      Liked by 1 kişi

  4. BU ANİMEYİ ÇEVİRDİĞİNİZ İÇİN SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MAVİMANGA EKİBİ🙂 HONTOU Nİ ARİGATOU GOZAİMASU!🙂

    Beğen

  5. The Direct Eco ablanın Skype de ki prfil resmi idi çok merak ediodum ilk başlar da Akagami no Shirayuki-hime de ki Shirayuki sandım ama değilmiş neyse
    PuzzMoş ta gezerken buldum şu an okuyorum tayım (:
    Bu rada 11 e kadar varmış ama orada 10,5 a kadar
    Neyse şu an okuyorum hemen okuyayim buraya geti döner 11 i de okurum
    Ellerinize sağlık😂
    Zak abi, The Direct Eco abla 😉😂😂😂

    Liked by 1 kişi

  6. Ahhhhhhh!!! Anime fragmanını görünce çok ilgimi çekmişti ve umutsuz bir şekilde hemen ingilizce mangasını arayışa geçmiştim ve ne göreyim Mavi Manga yine işbaşında! Sayenizde Türkçe’sinin çevrilmesini umut ettiğim mangaların bir kısmını okuyabildim. Teşekkürler! Teşekkürleeeeer!!!

    Liked by 1 kişi

  7. Manga güncelde mi? Devam ediyor mu çeviri?
    Fragmanını görünce direk mangasını aradım ve sizi görünce gerçekten çok memnun oldum.^^

    Beğen

Bir Cevap Yazın

