Akatsuki no Yona

b0eea9c428ad43c9af07e5db47619fd5

Adı: Akatsuki no Yona

Diğer Adları: Yona: The Girl Standing in the Blush of Dawn, Yona: Şafağın Kızıllığında Duran Kız.

Türü: Aksiyon, Macera, Dram, Komedi, Fantezi, Romantizm, Harem, Tarihi, Psikolojik, Shoujo

Bölüm Sayısı: 143+(Devam Ediyor)

Yayın Yılı: 2009

Mangaka: Kusanagi Mizuho

Çeviri: Sumire, Tigergirl, GuiltyangelNXAtalante, Lazeran, MayuFumi

Temizleme: Hayal (5) Asmin

Editör: Mavi Deniz (3), NXAtalante, EvaBlackie, Aharia, LuseRAndromedaAsmin

Konusu: Krallığın tek prensesi olan Yona, bir prensesin sahip olduğu rahat ve kaygısız bir hayat yaşamaktadır. Herhangi birinin sahip olamayacağı, en iyi giyim ve kozmetiğe, en güzel tatlılara, sevgi dolu bir imparator olan babaya ve yakışıklı kuzeni Soo-won’ a sahiptir. Ancak, koruması olan Son Hak’ın çok sinir bozucu biri olmamasını ve saçlarının bu kadar kızıl olmamasını dilerdi. Fakat neredeyse kusursuz olan dünyası sevdiği adam Soo-won’un, babasını öldürmesiyle birlikte paramparça olur ve böylelikle Soo-won’un tahta çıkma yolu açılır. Son Hak, Yona ile birlikte kaçıp kurtulur ve o günden itibaren kaçak bir hayat sürdürürler.

Not: Seriye animesinin kaldığı yerden başlanmıştır.

Bölüm 47 Online Oku Mega

Volume9cover

 Online Oku  48 Oku – 49 Oku – 50 Oku – 51 Oku – 52 Oku – 53 Oku

Cilt 9 (48-53) MG

Volume10cover

 Online Oku 54 Oku – 55 Oku – 56 Oku – 57 Oku – 58 Oku – 59 Oku

Cilt 10 (54-59) MG

Volume11cover

 Online Oku  60 Oku – 61 Oku – 62 Oku – 63 Oku – 64 Oku – 65 Oku

Cilt 11 (60-65) MF

Volume12cover

 Online Oku 66 Oku – 67 Oku – 68 Oku – 69 Oku – 70 Oku

Cilt 12 (66-70) MF

o160314_adc6e

 Online Oku 71 Oku – 72 Oku – 73 Oku – 74 Oku – 75 Oku – 76 Oku

76,5 Oku MF

Cilt 13 (71-76) MG

 Online Oku 77 Oku – 78 Oku – 79 Oku – 80 Oku – 81 Oku – 82 Oku

Cilt 14 (77-82) MG

Volume15cover

 Online Oku 83 Oku – 84 Oku – 85 Oku – 86 Oku – 87 Oku – 88 Oku

Cilt 15 (83-88) MG

vol 16

 Online Oku  89 Oku – 90 Oku – 91 Oku – 92 Oku – 93 Oku – 94 Oku

Cilt 16 (89-94) MF

vol 17

Online Oku 95 Oku96 Oku 97 Oku 98 Oku 99 Oku99,5 Oku

Cilt 17 (95-99,5) MG

yona vol 18

Online Oku 100 Oku101 Oku102 Oku103 Oku104 Oku105 Oku

Cilt 18 (100-105) MF

yona vol 19

Online Oku 106 Oku107 Oku108 Oku109 Oku110 Oku111 Oku111,5 Oku

Cilt 19 (106-111) MG

001

Online Oku 112 Oku – 113 Oku114 Oku115 Oku116 Oku117 Oku

Cilt 20 (112-117) MG

Online Oku 118 Oku119 Oku120 Oku120,5 Oku121 Oku122 Oku123 Oku

Cilt 21 (118-123) MG

22.jpg

Online Oku 124 Oku125 Oku126 Oku127 Oku 128 Oku 129 Oku 

Cilt 22 (124-129) MG

23

Online Oku 130 Oku – 131 Oku – 132 Oku – 133 Oku – 134 Oku – 134,5 Oku

Cilt 23 (130-134) MG

https://static.comicvine.com/uploads/scale_large/6/67663/6018607-24.jpg

Bölüm 135 Online Oku MF

Bölüm 136 Online Oku MF

Bölüm 137 Online Oku MF

Bölüm 138 Online Oku MF

Bölüm 139 Online Oku MF

140. Bölüm troll :))

Bölüm 140 Online Oku MF

Cilt 24 (135-140) MG

Bölüm 141 Online Oku MF

Bölüm 142 Online Oku MF

Bölüm 143 Online Oku MG

Akatsuki no Yona” üzerine 172 yorum

    • Resimler görünüyor, herhangi bir sorun yok. Tarayıcı geçmişini temizleyin ya da başka bir tarayıcıdan deneyin 🙂 Ya da sayfayı yenileyin.

      Beğen

  1. Ya işinizi gerçekten çok iyi yapıyorsunuz >< Ama umarım bir ara en başından başlarsınız,sonuçta bu manga serisi,anime serisi ile aynı olsa bile manganın tadı ayrı oluyor:( Sadece bir umut :') Ellerinize sağlık ayrıca,devamını heyecanla bekliyoruz ~~

    Beğen

    • Baştaki bölümleri de MangaVadisi yapıyor, 21 kadar yaptılar… Şimdi durumları nedir bilemiyorum gerçi, en son editör sıkıntıları vardı hatırlıyorum, yanlış olmasın.

      Liked by 1 kişi

  2. Ya Allah razı olsun neden daha önce (yaz tatilinde 😢😢) rastlamadım ki bu siteye bizim yona’nın çevirisinin yapıldığını ve maşallah bayağı ilerledigini bilmiyordum buruk bi sevinç yaşadım okulların acılmasına denk geldi saglam bi kafayla okuyamamki ben 😔😔 genelde mabushi majodan okurum manglarımı demekki tek çeviri grubuna takılmamak gerekiyormuş 😊

    Liked by 1 kişi

  3. ilk defa manga okudum. hep mangaların en fazla ingilizce yazılmış olabileceğini düşünmüştüm. animesini ,izledikten sonra bu böyle bitmemeliydi diyerek mangasının arayışına koyulmuştum. bu vesileyle bu siteyi buldum. elinize sağlık . hatta süpersiniz 🙂
    birkaç saat içinde tüm bölümleri soluksuz okudum. devamını da dört gözle bekliyoruuuumm 🙂

    Liked by 1 kişi

    • Yalnız güncelde 2 haftda bir geliyo yani ing olan artı burda her perşembe ama bazen gecikiyor ama 1 cilt birde yüklendiği oluyor ve zaten güncele 3 sayı falan hatta şimdi 4 olmuştur yani sabır erdemdir 🙂

      Liked by 1 kişi

  4. Öncelikle şunu söylemem lazım ki yaptığınız tüm çeviriler için çok teşekkür ederim ❤ 😀 Bu seriye başlayalı 3 gün oldu ve 3 günde bitirdim 😀 Çok güzel bir seri çevirdiğiniz her cilt , bölüm , sayfa ve kelime için çok teşekkür ederim 😀 Ama şunu merak ediyorum da bu mangada yeni bölümler ne zaman ve ne sıklıkla geliyor? Şimdiden çok teşekkür ederimm 😀

    Beğen

  5. Normal şartlarda her hafta perşembe geliyor ama hastalık olur şu olur bu olur ertelenebilir haftada 6 bölüm verdiğimizde oldu fazlasıda azıda yani çevirmen arkadaşımız hastalanmış olabilir birazda anlayışlı olmak gerek 🙂 zaten 3 bölüm var güncele el birliğiyle bu kadar çabuk güncele getirmişiz biraz sabır sizide öldürmez 😀

    Liked by 3 people

  6. Öncelikle merhablar. Akatsuki no Yonanin mangasini çevirdiğiniz için çok teşekkkürler. Mangası hala devam ediyor fakat eğer siz Manga Fox un çevirmesini bekliyorsanız beklemeyin lütfen. Bildiğim kadarıyla Manga Fox çeviriye devam etmiyor ve ayrica Manga Fox un sitesi uzun zamandır açılmıyor. Manga Reader 130 bölüme geldi eğer ingilizce çevirisini istiyorsanız Manga Readerden çevirmenizi tavsiye ederim. Umarım yazdıklarımı yanlış anlamamışsınızdır. Bu seriyi gerçekten çok seviyorum umarım yorumumu okur ve uygularsınız. Sağlıcakla ve yeni mangalarla kalın.

    Beğen

    • mangafox çeviriye devam ediyor vpn kullanarak mangafox sitesini açabilirsin orada 131’e kadar var. Meşgullar ki çevirmiyorlar başka bir şey oku saygılarımla..

      Beğen

  7. Ben bu serinin yalnızca birinci sezonla kalıp kalmayacağını merak edenlerdendim. Tabii ki de mangasını okurum. Ama bana 2. sezonu lazım. Herkese olduğu gibi. Animenin ovasını izledim. İnanılmazdı. Ek bölümün çıkması animenin 2. sezonuna işaret midir? Animenin 24. bölümüdeki Yona ve Hak’ın yakınlaşması beni öldürdü resmen. O müziğe o sahne valla gözyaşlarımı tutamadım. Titredim resmen.

    Beğen

  8. Yaptığınız işleri beğenerek takip ediyordum ama son dönemde AnY’yı çevirmeye başlamanız sempatimi daha da kabarttı. Elleriniz dert görmesin! :3
    sormak istediğim bir şey var. bir süredir AnYnın mangasını bulmaya çalışıyorum ama internet üzerinden bile satışları çok fazla değil.Türkçe olması önemli değil, mangayı bulabileceğim bir yer hakkında bilginiz varsa lütfen söyleyin. Tekrar teşekkürler ^^

    Liked by 2 people

    • Rica ederiz~~ ^^

      Şöyle, manga zaten Türkçe basılmıyor. O yüzden ya ingilizce ya da Japonca orijinali alacaksınız. Onları da yerli sitelerde arıyorsanız bulamazsınız. İngilizce yayımlanması çok yeni serinin, 2-3 cildi çıktı sadece henüz, ama onları ing alayım derseniz book depository ye bi’ bakabilirsiniz. Amazon da olabilir ama 2-3 cildi manga için kargo parası sıkıntı olabilir, onlar tane başına hesaplıyor… Ama derseniz ki orijinal 22 cildini de alayım, o zaman amazon.jp’den o ciltlerin set halindeki versiyonlarını alabilirsiniz. Kargo parası uyguna gelir, isterseniz 2.el seçenekleri de mevcut oluyor… Ama her satıcı türkiye ye göndermiyor öyle bi sıkıntı var bir de gümrüğe takılmaması için fiyatına dikkat etmeniz gerekiyor. ^^ Umarım yardımcı olur, ben direkt japoncalarını almanızı öneririm. ^.^ Ben de istiyorum bi’ AnY~~ (>.<) Keyifli okumalar~~ ^^

      Beğen

  9. akatsuki no yonanın 2. ovası geldi ama Türkçe yok sanırım youtube de İspanyolca altyazılısı var zenoyla devammmm:))
    buda demek oluyor ki 2.sezon kapıda 😀 hadi inşallah
    tüm çeviri ekibine çoooook teşekkür ederim iyki varsınız

    Beğen

    • Oad 2 çıkalı 4 ay oldu. ^^ Çok çabuk da Türkçe’ye çevrildi. ^^ Bulabilirsin online izleme sitelerinden. ^^ Bahsettiğin ise manganın 22. cildiyle gelen 3. Oad, 2 değil. ^^ İlki eylül 2015’te gelendi. ^^ Sanıyorum bu sonuncu da yakında düşer Türkçe. ^^ Ben de çok görmek isterim 2.sezonu, bakacağız. ^.^
      Ve rica ederiz. ^^

      Beğen

      • Ova 2den kastım o değil ztn onu izledim onun devamı çıktı o hamamı olan OAD diye geçiyor zenolu ova1 şimdi onun devamı ova2 ingilizce altyazili İnternet’e var akatsuki no yona ova3 diye yazmışlar öyle yazarsanız bulabilirsiniz şu zenolu evlenmesi fln var eğer akatsuki no yona anime cevirmenlerinden tanıdığınız varsa haber vermenizi rica ediyorum

        Beğen

        • Hepsi bütün geçiyor ama aslında, bu teknik olarak 3. oluyor. ^^ Ben de onu kast ettim ^^
          Büyük ihtimalle haberleri olmuştur. 😀 Çevirmenler kendi izlemeleri için bile mecraları takip ediyor çünkü. ^^ Tabi istedikleri türde video filan da bekleyebilirler. ^^ İyisi mi, sen son ovaları çeviren grubun sayfasına gidip, hatırlat. ^^

          Beğen

  10. türkanime de yorum yapınca e postan gözükecek yazıyor yorum yapmadım açıkçası eğer başka bildirebilecek arkadaşlarımız varsa lütfen onlar yapabilirler mi :)))

    Beğen

  11. Öncelikle tum ekibinize tesekkur ederiz elleriniz dert gormesin günceli yakalamışsınızz 😊 yazdan beri bakamamıştım yonaya malum okul faktoru 😕 simdi biraz zaman buldum da sadece hakli yonali sahnelerine bakiyorum zamandan tasarruf 😀 ama burdan mangakasina sesleniyorum romantizm istiyorumm biraz yahu😡

    Beğen

    • Asıl konu romantizim olmadığı için pek fazla bekleme bence ama arada bir oluyor hem güncelle geldi [……………] klasik bişey ama yinede yok diyemeyiz evet biraz daha olsa iyi olur:)

      Beğen

  12. sırf Elinize sağlık dememk için yorum yapıyorum daha doğrusu Elinize sağlık deme gereksinimi duydum 😀

    Beğen

  13. MANGAYI ÇEVİRENLERE TEŞEKKÜRÜ BİR BORÇ BİLİRİM EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇEVİREN EDİTLEYEN HATTA ÜŞÜNMEYİP MANGANIN ÜSTÜNE NOT DÜŞEN VE GÜNCELLE BİREBİR GİDEN EKİBİNİZ DAİM OLSUN …LAKİN BU MANGA UZAR GİDER EĞER Bİ EKONOMİK ZORLUĞA FİLAN TAKILMAZSA KONU ÇOK DERİNLEŞEBİLİR CİNSTEN…SİZ DE UMARIM AYNI GAYRETLE YORULMADAN YAPABİLİRSİNİZ …TEKRAR TEŞEKKÜRLER

    Beğen

  14. yeni bölüm çıktı hatta 2 hafta fln oldu ama hala gelmedi çevirmenimize bişey mi oldu o_o ?? İngilizceden çok fazla bişey anlamıyorum lütfen en yakın zamanda çevirin sizin notlarınızı ve hak ı çok özledim ayrıca yeni bölüm resimlerden yola çıkarak söylüyorum ki bomba gibi gelicek ztn 136nın gelmesine 1 hafta fln anca vardır size güveniyorum ve iyki varsınız ❤ ❤

    Beğen

    • İki bölüm birden atmayı düşünüyor olabilirler belki. Ayayaya ben okudum ingilizcesini ama iptal oldum. Sonda cidden devasa bir hayal kırıklığı oldu benim için şahsen Soo Won’umu pek bir severim ammah yüzünün nurunu göremedik

      Beğen

      • Ahahah b3nde ayni kırıklığa uğradım bu aralar hak tan bi yüzük bekliyorum hem nisanlanirlarsa swoon a giciklik olur hahaha hem zaten bu zamana dek nisanlanmalari gerekirdi sonra kija bunlati gorunce kalp krizi ne guleriz bu arada evet hakli olabilirsin inşallah öyledir 2 bölüm birden…

        Beğen

        • İki bölüm birden atmak gibi bir şey yaparlarsa amanın kalpten giderim vallahi. En değerli manga animelerimden biri bu!

          Beğen

  15. Çok sevdiğim bir seri. Emeği geçen herkese teşekkürler ^-^ yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum. Hiç bitmese ne güzel olur *-*

    Beğen

  16. 137.
    .
    .
    . SPOİLERRRRRRRRR

    yona hakı öpüyor muş lanet arkadaşım çevirip atmıyor bana ltfn siz çevirinnnnn 😀

    Beğen

  17. Süper ya 😍😍😍😍 kesinlikle başlayın yani bu Yona alıp götürüyor hikayesine. Hak ♥ yirim 😂
    Teşekkürler mavimanga

    Beğen

  18. 138 e kadar okudum çeviri için teşekkürler ilk defa manga okudum ve o da akatsuki no yona iki günde bitirdim😂 ama şunu söylemek istiyorum yoksa catlayacam yona biraz geri planda kalmış gibi hissettim kralın yanında ben kralın insanları kurtarması ve savaşması yerine yonanan daha ön plandaolmasının istiyorum umarım animesi daha guzel olur

    Beğen

  19. 130 ve sanırım 140 geldi 🙂 20 mayıs 141 diyor face deki sayfada 🙂 manga deram sayfasına gelmiş en yakın zamanda çevirirseniz çok seviniriz fanlar olarak size çoook güveniyoruz iyki varsınız 🙂

    Liked by 1 kişi

  20. Bekeleyemedim heycandan 141 i ingilizce okudum…ama tek cümle anladım😱 çevirmenlik zor is valla çeviri ve edit için tesekkurler 😇 141 ne zaman çevrilir 😐😐😊

    Beğen

    • hayır 143 daha çevrilmedi sende yanlış yok yukarıda bölüm sayısı yerinde 143+ yazıyor ondan bahsediyorlar. 144.bölüm daha yeni internete düştü ztn 🙂 güncelin çok gerisinde değiliz 🙂

      Beğen

  21. bölümler haftada bir mi geliyo??* ya da şöyle sorayım ne zaman geliyo?? çünkü uzun süredir hiç bölüm yüklenmedi ( ben de yeni keşfettim bu siteyi o yüzden pek bi şey bilmiyorum ayrıca siteyi de beğendim bütün emeği geçenlere de teşekkür ederim )

    Beğen

  22. 143. Bölümü görünce şok oldum açtım baktım “üzgünüz bu sayfa bulunamadı” gibisinden birşey yazdı Aman Hiryuu’m dedim, Bu da nesi 😦

    Beğen

  23. Gerçekten yeni bi bölüm çıktığında tüm seriyi baştan okuyorum gerçekten bayılıyorum bu seriye😍😍😍 kaç günde yada hangi günler yayımlanıyorsunuz yeni bölümleri😌🤔bu arada emeği geçen herkesin ellerine sağlık🙋🙋🤗🤗

    Beğen

Bir Cevap Yazın

