M.A.X

Diğer isimler: Money Ace X

Çıkış yılı: 2009

Cilt Sayısı: 4

Bölüm Sayısı: 21 (Tamamlanmış)

Türü: Okul, Komedi, Romantik, Shoujo

Yazar, Çizer: Huh Gook Hwa, PARK Kyoung-Lan

Çeviri: Sumire

Temizleme: Hayal

Edit: Livanem

Konu: Namu kendi başlarına tonla para kazanan öğrencilerin olduğu okula gitmektedir. Namu’nun sabahları kalabalığın arasından okula girmesi bir işkencedir. Fakat bir gün kalabalığın içinde tekmelenirken karşısına yakışıklı bir öğrenci çıkar. Namu’nun gözünde bir prens olan bu öğrenci kim acaba?

Cilt 1 (1-5) MG

Bölüm 8 Online Oku 

Bölüm  9 Online Oku 

Bölüm 10 Online Oku 

Cilt 2 (6-10) MG

Bölüm 11 Online Oku 

Bölüm 12 Online Oku 

Bölüm 13 Online Oku 

Bölüm 14 Online Oku 

Bölüm 15 Online Oku 

Bölüm 16 Online Oku 

Cilt 3 (11-16) MG

Bölüm 17 Online Oku 

Bölüm 18 Online Oku  

Bölüm  19 Online Oku 

Bölüm 20 Online Oku 

Bölüm 21 Online Oku

Cilt 4 (17-21) MG

M.A.X” üzerine 12 yorum

  1. var ya bu mangayı ne zamandır yapmayı istiyordum sonunda yapacağım😀 sumirem canım benim iyi ki bana yardım ettin😀 sana şimdiden çokkkk teşekkürler canımsın😀

    Liked by 1 kişi

    • Evet 😁
      Bakıyorum ama kusura bakma livanem her mangaya yorum yapamıyorum 😢
      PuzzMoş tan okuyorum zaten orada yorum olmuyor.. PuzzMoş ta güncel manga okunmuyor oraya gec geliyor yaa o kötü o yüzden direk Mangatr den okuyorum yada Dom Dom Soft Manga Downloader den yada Mabushimajo dan indirip okuyorum..
      Meltem abla demese sitenize giremezdim walla nicki the directo idi hatirliosam.. unuttum😄
      Pek sitelere girmiyorum ayıptır söylemesi
      Bu arada abla..
      Mangalarda ki köşe yazılarına bayılıyorum ^^

      Liked by 3 people

Bir Cevap Yazın

