Tsubasa to Hotaru

tsubasa

Adı : Tsubasa to Hotaru

Türü : Komedi, Romantizm, Okul Hayatı, Shoujo, Spor

Bölüm Sayısı: 20+ (devam ediyor)

Cilt Sayısı : 4+ (devam ediyor)

Yayın Yılı : 2013

Mangaka : Haruta Nana

Çevirmen: Fuwa Fuwa

Çeviri Kontrol: Tigergirl

Editör: Farrelleda

Konusu: Ben Sonokawa Tsubasa,15 yaşındayım.Okul başladıktan sonra tren istasyonunda kansızlıktan bayıldığımda beni kurtaran kişiye aşık oldum.Bunun kaderimdeki karşılaşma olduğunu düşünüyordum.Ama her gün onun peşinden koştuktan sonra tek kelime ile reddedildim;”sinir bozucu”.Erkek basketbol takımının menajeri olan çocukluk arkadaşım Yuri-chan tarafından avutulurken Yuri-chan’ın elinin yaralı olduğunu öğrendim!O yüzden şimdi kulüp menajeri olarak ona işinde yardım ediyorum…?!

168284

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku

Bölüm 5 Online Oku

Cilt 1 (1-5) MG

shsa_mg01c86732100201_57_cover

Bölüm 6 Online Oku MF

Bölüm  7 Online Oku

Bölüm 8 Online Oku

Tsubasa to Hotaru” üzerine 14 yorum

  1. ya inanır mısınız daha az önce bunun animesini gördüm konusunu falan okumuştum sonra şimdi de sizin mangasına başlayacağınızı gördüm..çok güzel denk geldi:) hayırlı olsun🙂

    Liked by 1 kişi

  2. yay yay yay!!😀😀 bunu gruba katılmadan stardust wink le önermiştim❤😀 sonradan da gerçi😉
    merakla beklemekteyim, hayırlı uğurlu olsun!!😀😀❤

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

