Hiren Trip

Yıl: 2013
TürRomantizm, Okul, Shoujo
Bölüm Sayısı: 8
Cilt Sayısı: 2
Mangaka: Anashin
Çeviri: Zakkyliar
Edit: Livanem

Konu: Birinci sınıf öğrencisi ve bir mangaka olmayı hedefleyen Miyu gizli bir yanı bulunan öğrenci kurulu başkanıyla tanışır. Havalı ama sessiz başkan tarafından itilip kakılırken Miyu’nun fırtınalı okul hayatının perdeleri aralanır

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51R3QT7FH7L._SX321_BO1,204,203,200_.jpg

Online Oku 3 Oku – 4 Oku

Cilt 1 (1-4) Mega

https://images-fe.ssl-images-amazon.com/images/I/51fzLe0gUAL.jpg

Online Oku 5 Oku6 Oku7 Oku – 8 Oku

Cilt 2 (5-8) Mega

Hiren Trip” üzerine 27 yorum

  1. ilk yorum benden gelsin 😀 ne şanslıyım ki bu manganın editörlüğünü yapıyorum 😀 çevirmenim zak (nam-ı diğer ablasının gülü) teşekkürler 😀

    Beğen

  2. Oo, Zak, yeniden ‘ablasının gülü’ne yükselişini tebrik ederim 😀
    Yeni seriniz hayırlı, uzun ömürlü olsun 😄 Bu ne ya, 8 bölümcükmüş ya bu. Bu seri Livanem-sanı oyalamaya yetmez ki 😳

    😛

    Liked by 1 kişi

    • ikinci bölümü daha editlemedim. benim elimde de başka mangalar var ve sırayla yapıyorum hepsini , yani biraz sabır .

      Beğen

      • Hahhayttttt 😄
        Pc var daaaaaaaaaa
        2,5 yaşında yiyenim hafsa ebrar ım biz de kalıyor o na bir sürü çizgi film indirdim pepe, niloya, caillou, can, çilek kız, çufçuflar.. bide indirince ben az yada yarım indirmeyi sevmiyorum bütün sezonlari indiriom 😂😂😂😂 😄 😄
        Neyse o pc başında çizgi izliyor 2 sn kapatsam kıyametler kopuyor
        Bide vlc de sıraya koyuyorum biri bitince diğeri başlıyor 😄
        Ondan dolayı pc basın pek gecemiom

        Beğen

      • Evet ablaaaaaaaa lütfen bol bol koy vi sayfaya up uzun değil de Her sayfaya kısa kısa yol daha tatlı oluyor
        Hahhaytttttt 😄
        Ilk mabushimajo ve ymg dan neobi abla nın notları na aşık olarak başladım şimdi ise sen 😂😍 animelerde ise anikeyf den yosun abi 😄
        Çok güzel oluyor notlar ile yaa
        Gulme krizine giriyorum kötü bir sahne bile olsa

        Liked by 1 kişi

  3. Eveeet ve işte bu seriyi de bitirdim 😃😃 Zakk’ın mangalarini manga-tr’ye yüklediğim zamanlar çizimleri dikkatimi çekmişti, bitince okuyayım demiştim ben de şimdiye kismetmis 😃😃 Oncelikle çizimleri gerçekten çok hoştu konusu da güzeldi 😄😄 Özellikle Liv ve ara ara Zakk’ın notları güldürdü 😂😂 Bu japon kızları aşklarının peşinden her türlü gidiyorlar yahu Liv-san 😂😂 Hiç biz gibi değiller 😆😆 Hinata ve Runa’yı da çok sevdim keşke daha çok yer alsalardi 😇😇 Ve kızın yazar abisi bence Kousei’den daha yakışıklı 😝😝

    Güzel bir seriydi okurken eğlendim ellerinize sağlık Zakk ve Livanem 😚😚 Ah bir de Chutunusya’nin ellerine sağlık (ismini kesin yanlış yazdim 👀)

    Liked by 1 kişi

Bir Yanıt Bırakın

