Sefiller

Adı: Sefiller

Diğer Adları: レ・ミゼラブル (新井隆広); Les Misérables

Türü: Dram, Tarihi, Romantik, Shounen, Trajedi

Bölüm Sayısı: 33 (İngilizce çevirisi 4’te)

Cilt Sayısı: 8 Cilt (Tamamlandı)

Yayın Aralığı: 2013-2016

Mangaka: ARAI Takahiro

Hikaye: Victor HUGO

Çevirmen: Sumire

Editör: Eva

Proje: Mavi Manga

Konusu: En meşhur dünya klasiklerinden Victor Hugo’nun şaheseri olan Sefiller romanının mangayla buluşmuş halidir. Yeğenleri için bir somun ekmek çalarak kürek cezasına çarptırılmış Jean Valjean’ın yaşam mücadelesi.

Bölüm 3 Online Oku 

Cilt 1 ( 1-3 ) Mega 

Bölüm 4 Online Oku MF

Sefiller” üzerine 14 yorum

    • Benim de *-*❤
      En sevdiğim olduğundan olsa gerek çok da hassasımdır bu konuda. Çok eleştiririm yani🙂
      Ama çizimleri oldukça tatmin edici ve hikaye de kitapla birebir gittiğinden ben beğendim🙂
      Merakla bekleyin efendim😀

      Beğen

  1. Yeni projeniz hayırlı olsun. Bir mazuratım olucaktı? Akatsuki No Yona projeleriniz arasında görebilir miyiz ? Animenin kaldığı yerden. Bir- iki grup başladı ama bıraktılar galiba. Sizde olursa mutlu olurum.🙂
    İyi günler.

    Beğen

    • Ben de bayılıyorum ona ~❤🙂 ama son gruptan bıraktıkları haberi gelmediği için pek imkanı yok sanıyorum. Yoksa geldi mi..?😮

      Beğen

    • Gerçekten bırakıldıysa ilk talibi ben olacam *-*
      Biraz baktım ama çeviren grubun sitesini bulamadım^^’
      Başka grupların yaptığı serileri yapmıyoruz ama bırakıldığı açıklanırsa neden olmasın🙂

      Akatsuki❤ .❤

      Beğen

      • Evet ben de bulamamıştım zamanında, sanırım sadece online ve tek manga çalışıyolar.
        Valla burdan okumak da bi ayrı zevkli olurdu ki ^_^ şu an ‘açıklanmış olsa keşke’ diye içimden geçirmedim değil😀

        Beğen

  2. Aaa sefiller’in mangası mı varmış inanmıyorum..ben çok severim sefilleri yaa…!!Jean Valjean yaa*-* bakalım nasıl,kitabını okurken resmen yaşamıştım herşey gözümde canlanmıştı..mangasını da merakla bekliyorum,çok merak ettim..şimdiden kolaygelsin^_^

    Liked by 1 kişi

  3. süper manga süper çeviri süper edit elinize sağlık😀 klasik soruyu sorayım:
    Diğer bölüm nerdeğğğğğ?!?!?!?!?

    Beğen

Bir Cevap Yazın

