Sakamichi no Apollon

Tür: Drama, Müzik, Romantizm, Okul,Hayattan Kesitler, Josei

Cilt: 10

Bölüm: 45+5

Yıl: 2007

Mangaka: Kodama, Yuki

Çevirmen: ZakkyliarTheDirectEco (Japonca Extralar)

Temizleme: Ageanas, Mrv173

Editör: Ookami (1-4), Zakkyliar (5-5.5), Farrelleda 

Konusu: Nishimi Kaoru babasının işi yüzünden şehirden şehire ve okuldan okula geçtiğinden, yeni okulundaki ilk günü onun için bir rutinden öte değildir. Zeki biri ve nakil öğrenci olduğundan hep dışlandığından, yine yapacağı şey buna göğüs gerip sıradaki nakli beklemektir. Ama bu sefer beklediği gibi olmadı. İlk, sınıf başkanı Mukae Ritsuko ile, sonra da, beklenmedik şekilde, Kawabuchi Sentarou ile yakınlaşır. Sentarou kavgacı, belalı kişiliğiyle bilinen, dersleri asan, iyi namı olmayan biridir. Garip olsa da, üçü müzikte ortak noktayı bulurlar, özellikle cazda, ve Kaoru bu yeni evini çok sevdiğini farkeder.

img000002

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku 

Bölüm 5 Online Oku 

Bölüm 5.5 Online Oku

Cilt 1 (1-5,5) Mega

img000001

Bölüm 6 Online Oku

Bölüm 7 Online Oku 

Bölüm 8 Online Oku 

Bölüm 9 Online Oku 

Bölüm 10 Online Oku

Cilt 2 (6-10) MG

o160308_40ac6

Bölüm 11 Online Oku 

Bölüm 12 Online Oku

Bölüm 13 Online Oku

Bölüm 14 Online Oku

Bölüm 15 Online Oku

Cilt 3 (11-15) MG

o160409_28d18

Bölüm 16 Online Oku

Bölüm 17 Online Oku

Bölüm 18 Online Oku

Bölüm 19 Online Oku

Bölüm 20 Online Oku

Cilt 4 (16-20) MG

img000002

Bölüm 21 Online Oku

Bölüm 22 Online Oku

Bölüm 23 Online Oku

Bölüm 24 Online Oku

Bölüm 25 Online Oku

Cilt 5 (21-25) MG

Bölüm 26 Online Oku

Bölüm 27 Online Oku

Bölüm 28 Online Oku

Bölüm 29 Online Oku

Bölüm 30 Online Oku

Cilt 6 (26-30) MG

Bölüm 31 Online Oku

Bölüm 32 Online Oku

Bölüm 33 Online Oku

Bölüm 34 Online Oku

Bölüm 35 Online Oku

Cilt 7 (31-35) MG

Bölüm 36 Online Oku

Bölüm 37 Online Oku

Bölüm 38 Online Oku

Bölüm 39 Online Oku

Bölüm 40 Online Oku

Cilt 8 (36-40) MG

Bölüm 41 Online Oku

Bölüm 42 Online Oku

Bölüm 43 Online Oku

Bölüm 44 Online Oku

Bölüm 45 Online Oku

Cilt 9 (41-45) MG

Bölüm 46 Online Oku

Bölüm 47 Online Oku

Bölüm 48 Online Oku

Bölüm 49 Online Oku

Bölüm 50 Online Oku

Cilt 10 (46-50) MG

Sakamichi no Apollon” üzerine 16 yorum

  1. ooo çok iyi seçim🙂 animeyi sevmiştim, bunu da merakla beklememek için bi sebep göremiyorum🙂 müzik zaten her türlü kabul😀 hayırlı olsun ne diyek🙂

    Liked by 2 people

  2. zakkyliar animesini çok beğenmiştim mangasını severek okuyacağım yalnız birşey soracağım manga animenin devamı mı yoksa animenin en başından mı başlayacak.

    Liked by 1 kişi

      • Ben de sadece animeyi izledim, mangaya bakmamıştım ama animenin sonundan tamamını uyarladıklarını düşünmüştüm, 8 sene sonrayı gösterip bitiriyolar, yani bitmiş mangayı niye daha ayrıntılı uyarlamıyolar ki? Neyse o son sahneden sonra umarım mangada bişiler vardır diyorum🙂

        Beğen

  3. bu manganın animesinde en çok sevdiğim şey müzikleriydi. çok sakin bir animeydi, izlerken rahatlıyordum.Animesi keşke daha uzun sürseydi diyordum.mangası da eğlenceli. tekrar izliyormuş gibi oldum bir de müzikleri olsa daha iyi olurdu.müziklerini nerden bulabilirim fikri olan var mı acaba?

    Beğen

    • ah ah aşığım bu mangaya iyi ki yapma fırsatım oldu. Her cildin sonunda kısa oneshotlar var çılgın proje yapıp onları da japoncadan çevirme kararı aldık ingilizcesinde yok çünkü.

      Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

