Chihayafuru

Adı: Chihayafuru
Türü:Dram, Romantizm, Okul Yaşamı,Hayattan Kesitler, Spor, Josei
Bölüm Sayısı:146+(Devam Ediyor)
Yayın Yılı: 2007
Mangaka: Suetsugu Yuki
Çevirmen:Tigergirl, Zakkyliar,Guiltyangel,Fuwa Fuwa, MayuMidorimaXCainKomFlag

Temizleme: Hayal
Editör: Livanem
Konusu:Tüm hayatı boyunca,Chihaya’nın hayali model olan kız kardeşini Japonya’nın en iyisi olarak görmekti…ta ki Arata isimli sessiz sakin bir transfer öğrenci ona aksini söyleyene kadar.Onun anlattığı hayal,Chihaya’nın kendisi için çalışması gerektiği bir şeydi.

Arata Hyakunin İsshu olarak bilinen geleneksel Japon kart oyununun karşılıklı oynanan versiyonunu Chihaya’nın daha önce hiç görmediği bir şekilde oynuyordu.Oyunda Arata’nın yerini aldığında ,Chihaya onun için hevesli olduğunu farkeder. Chihaya şimdi dünyanın bir numarası olmayı istemektedir, Karutanın Kraliçesi.


Bu seriye çevirmen olarak destek olmak isteyen arkadaşları bekliyoruz!

Bölümler:

Volume_17

Bölüm 93 Mega

Bölüm 93,5 Mega

Volume_18

Cilt 18 (94-98) Mega

Volume_19

  Online Oku  101 Oku102 Oku103 Oku

Cilt 19 (99-103) Mega

Volume_20

  Online Oku 104 Oku- 105 Oku- 106 Oku- 107 Oku- 108 Oku-

Cilt 20 (104-108) MG

Volume_21

Bölüm 109 Online Oku

Bölüm 110 Online Oku

Bölüm 111 Online Oku 

Bölüm 112 Online Oku

Bölüm  113 Online Oku 

Cilt 21 (109-113) MG

Volume_22

Bölüm 114 Online Oku

Bölüm 115 Online Oku

Bölüm 116 Online Oku

 Bölüm 117 Online Oku

Bölüm 118 Online Oku

Cilt 22 (114-118) MG

Bölüm 119 Online Oku MG

Chihayafuru” üzerine 22 yorum

  1. Allah ım sana geliyorum heralde😀 şu an accayip accayip mutluyum😀 ah çeviri konusunda da elimden bişey gelse ama..😥 ama tabi ki teşekkürü bir borç bilirim🙂 hontou hontou arigatou🙂

    Liked by 2 people

  2. siteyi bir açtım Chihayafuru karşımda duruyor çıldıracaktım süper iyi ki çeviriyorsunuz.İkinci serinin sonundan mı başlayacak manga

    Beğen

  3. ayy ne sevindim böyle sevenlerin gelip görmesi ayrıca hoşuma gidiyor🙂 chihayafuruyu seven arkadaşlarınıza şiddetle tavsiye edin canım🙂

    Beğen

    • Valla senseiciğim, şu an doğru düzgün mangacı-animeci arkadaşım bile yok😐 ama biri chihayafuru fanı olmak üzere😀 (animeye başlaması ile fan olması bir olacağı için :D) elindeki anime bitince sevgili chihayafuru ailesiyle tanışcak inş😀

      Liked by 1 kişi

      • Cain o bahsettiğin arkadaş ne durumda merak ettim 😉geldi mi buralardaysa bi selam versin, bir yorum falan yapsın 😊sen japonca ilerletsen senle ilgili planlar yapmayı planlıyorum 😀

        Beğen

      • Ay kusura bakma sensei yeni gördüm:/😀 o arkadaş ilk sezondan sonra devam edemedi animeye bi türlü maalesef:/ japonca bi ilerlese benim de planlarım var😀 bakalım bu pazar ilk seviyenin son dersi sonraki hafta da atlama sınavı🙂
        Ben şey için geldiydim chi nin live action fragmanını gördünüz mü diyee~~

        Chi çok tatlı olmuş arata ile de ben taichi yi sevmedim tip olarak 😆😆

        Liked by 1 kişi

      • aaa gerçekten mi, o kadar mı sevmiyosun😦 ben genelde okuduktan sonra versiyonlarını takip ederim hem bu o kadar kötü olmayacak gibi ya, neysse konuştukça batıyorum😛😀
        İlgilenenler bilgilendi diyerek bağlayım artık ne edeyim😀

        Liked by 3 people

  4. Ayy çok mutlu oldum gerçekten🙂 Dayanamayıp japoncasına bile bakmıştım. -tabikide bi şey anlamadım – Ellerinize sağlık şimdiden😀

    Liked by 1 kişi

    • Canım ben sağlık problemleri nedeniyle edite bir süre ara verdim. O yüzden chi ve diğer mangalarımı bir süre yapamayacagim. Ama kendimi toparladığımda yine aranıza mangalarımla katilacagim.

      Beğen

  5. Normalde bölümün altına yazacaktım ama heralde telefonumda sıkıntı var yazamadım 😢o yüzden buraya yorum yapmaya karar verdim😈😈😈 Nedense 108 bölüm çok çabuk bitti😭 neyse uzun zamandır özlemişim çok teşekkür ederim 😊😍😙 bu arada Livanem sana kaynana konusunda kesinlikle katılıyorum zaten Chihaya yı başka kim odunluktan çıkarabilir ki 😈😈😈

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

