Livanem Günceli…

Selam sevgili mavi manga okuyucuları ve manga tutkunları Bu benim ilk güncel yazım ve Eva-senseim bana güncel yazısı yazacağımı söylediğinde çok mutlu oldum. Çok değil 1 yılı aşkındır edit yapmayı öğreniyorum. Evasenseim bana öğretirken ne çekti hala da çekiyor kahrımı Hala daha öğreniyorum yavaş öğrenen bir öğrenciyim Ama benim manga aşkım anime izleyerek oluştu. İlk izlediğim anime Avatar Ang ama en sevdiğim ve manga okumaya başlamama sebep olan Chihayafuru oldu.

taichi

Sonra o manga senin bu manga benim derken bir de baktım edit yapıyorum Neyse süper çevirmenlerimizin ve çalışkan editörlerimizin işlerinden güçlerinden fırsat bularak, hatta sosyal hayatlarından feda ederek hazırladıkları (kolay bir iş değil, emek ve sabır işi ) ve sizlerin heyecanla beklediği mangalarımızı sunmaktan memnuniyet duyarım doyasıya okumanız ve hatta tekrar tekrar okumanız dileğiyle

NOT: Bu da benden gelsin benim gözbebeğim Chihayafuru’dan

Tiger-chan biliyorum Taichi seviyorsun ama o benim. Canımın içi Taichi

Güncel:

Blue Bölüm 9

Çeviri: Tigergirl, Balon silici: Alphonse, Edit: Eva

Boku no Ushiro ni Majo ga Iru 1-2

Çeviri: Mayu, Edit: Tenshi

Genshoku Tsundere Danshi Semekare 5 Seri bitti!

Çeviri: Kouen, Ç. Kontrol: Mayu, Edit: Stewlyn E. kontrol: Eva

Sugar*Soldier Bölüm 12

Çeviri: Mayu, Edit: Eva

Take Care of My Cat Bölüm 7

Çeviri: Tigergirl, Edit: Eva

Livanem Günceli…” üzerine 11 yorum

  1. elinize sağlık ilk yorum benden gelsin 😀 yalnız taichiyi paylaşalım olmaz 😀 sen evlisin diyerekten taichiyi alma çabalarına mı girsem 😀

    Liked by 2 people

  2. Herşeyinizle mükemmel olma yolunda çokcana ilerlediniz. Her biriciğinizin ellerine sağlık. Güncellerin maşallahı var. 😀 Artık rahat rahat manga okumanın keyfine varabiliyoruz. Ne kadar teşekkür etsek azdır,)

    Liked by 3 people

  3. chihayafuru için nasıl hissettiğini kesinlikle anlıyorum, benim manga dünyasına giriş sebebim değil ama favorilerimden, öyle ki ing eziyetine katlanarak okuduğum tek manga 😀 ay taichi ye de arataya da üzülmüyorum değil yanlız, chihaya favori kız karakterlerimden olsa da bazen beni delirtiyo 😀 neyse chihayafuruysa konu daha uzar 😀 güncel için teşekkür edip uzuyorum hemen 😀 arigatouuu 🙂

    Liked by 2 people

  4. Teşekkkürler yine sugar solider tam yerinde bitti 😀 bizim kız yaptı yapacağını hahah çok komik çok seviyorum paylaşım için teşekkürler

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

