Kinkyori Renai

001

Tür: Romantizm, Shoujo, Komedi, Okul Yaşamı

Mangaka: MIKIMOTO Rin
Yayın Yılı: 2007
Cilt Sayısı: 10
Bölüm Sayısı: 22+

Çevrimen: Zakkyliar

Editör: Psykhe

         Konusu:

Uni, ingilizce dışında her şeyde yetenekli, çevresine ilgisiz bir dahidir. Bir gün, geçici ingilizce öğretmenine hakaret ederken öğretmeni onu duyar. Sonrasında, okul bitince ofisine çağırır ve bir şekilde Uni ondan özel ders almaya başlar!?

Bölümler:

51nfehxw4il

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku

Bölüm 4 Online Oku

Cilt 1 (1-4) Mega

51crkzcl-nl

Bölüm 5 Online Oku

Bölüm 6 Online Oku

Bölüm 7 Online Oku 

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 8.5 Online Oku

Cilt 2 (5-8) Mega

5121gr2bsdl

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10 Online Oku

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 12 Online Oku

Cilt 3 (9-12) Mega

001

Bölüm 13 Online Oku 

Bölüm 14 Online Oku 

Bölüm 15 Online Oku 

Bölüm 16 ve Ekstra  Online Oku 

Cilt 4 (13-16) MG

BÖLÜMLER 2 HAFTADA BİR VERİLMEYE ÇALIŞILMAKTADIR…SABRINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER🙂

Kinkyori Renai” üzerine 44 yorum

  1. Ayyyyhhhhh inanamıyorum ya başlayacağınıza ben bu mangayı kaç fansubdan istemiştim. Çok çok teşekkür ederim gerçekten. İngilizcesi de durmuştu bayadır. İngilizcesini mi takip edeceksiniz yoksa başka fikirleriniz mi var🙂 ya çok mutlu oldum gerçekten çok teşekkürler. Ellerinize sağlık şimdiden🙂

    Liked by 2 people

    • Planimiz ingilizcesini beklemek şimdilik🙂 ilerde ne olur bilinmez ayrıca ingilizlerin geldiği bölüme gelene kadar zaman geçecek onlar da ilerlerler🙂

      Beğen

  2. fırsatım olsa hep çevirmek istediklerimin arasında olmuş bir seridir kendisi şimdiden kolay gelsin.🙂 Bu aralar oldukça güzel seriler görüyorum sizde bir kaç tanesi benimde favorilerim. okumak için heyecanla bekliyorum:)

    Liked by 1 kişi

  3. Haha Gossip Girl olarak alırdım nickimi o zaman aklıma gelseydı😀
    gerçekten çok seviyorum bu çifti merakla bekliyoruz🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

